מי הזיז את הגבינה שלהם?

אלפי ערכות ובהן מוצרי חלב ועוגות גבינה חולקו במבצע מיוחד למשפחות נזקקות לקראת חג השבועות

אלפי המשפחות הנזקקות, הנתמכות על ידי "חסדי נעמי" בכל ימות השנה, זכו בערב חג השבועות לקבל לצד סל המזון הרגיל, ערכה מיוחדת ובה מבחר ענק של מוצרי חלב ועוגות גבינה.

לקראת חג השבועות, רכשה עמותת "חסדי נעמי" כמויות אדירות של מוצרי חלב מגוונים שנארזו במחסני הקירור של העמותה בב"ב ע"י עשרות מתנדבים, לערכות מסודרות ובהן שקיות חלב, שקיות שוקו, מארזי גבינה, מארזי קוטג', מעדני שוקו ווניל וכן עוגות גבינה טריות ומשובחות.

הערכות צורפו למשלוחי סלי המזון המחולקות לאלפי המשפחות הנזקקות ברחבי הארץ באמצעות 40 תחנות החלוקה, משאיות הקירור של "חסדי נעמי" ביצעו מערך שינוע וחלוקה זריז ויעיל, על מנת שכל הערכות יגיעו למחוז חפצן במהירות וביעילות כשהן שמורות וטריות.

המשפחות הנזקקות הודו בחום למתנדבי חסדי נעמי על חלוקת הערכות שהגיעו לדבריהם בדיוק בזמן, "מחירי החלב ומוצריו, כידוע, מרקיעים שחקים", אמרו, "קשה מאוד היום לקנות חלב ובפרט קוטג', שכידוע מחירו יקר במיוחד, יתכן מאוד שלולי הערכה שקבלנו, לא היו זוכים הילדים לטעום עוגת גבינה בחג השבועות הזה, כמו שאר בני גילם", אמרו כמה הורים.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן ציין כי גם בחג שבועות זה, כמו בכל חג ומועד, מקפידה עמותת "חסדי נעמי" לצרף ערכות חג לסלי המזון. "כמו שאנו דואגים לכך שיהיה למשפחות מה לאכול ביום-יום, עלינו לדאוג שהם יחגגו את החגים כראוי בצורה מכובדת וכמיטב המסורת, ורק בזכות התורמים היקרים שפתחו את הלב, הצלחנו ברוך ה' לרכוש את כמויות מצרי החלב ולשמח לב נזקקים, יתומים ואלמנות".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן