חוויה בלתי נשכחת בקייטנת התנדבות למען משפחות נזקקות

מאות בני נוער כבר השתתפו ב"קייטנת ההתנדבות" – מיזם ייחודי שעורכת עמותת "חסדי נעמי" עבור בני נוער איכותיים, שהחליטו להקדיש מזמנם בימי החופשה לאחריות חברתית ונתינה * גם גדי סוקניק וישי לפידות הגיעו, ולפי התמונות- הם נהנו…

מאות ילדים, בני נוער, תנועות נוער ומחנות קיץ, כבר השתתפו ב"קייטנת ההתנדבות" שעורכת עמותת "חסדי נעמי". הקייטנה היא מיזם ייחודי המאפשר לילדים ובני נוער לנצל את ימי החופשה לחוויה אחרת, עם אופי, ערכים ותרומה לחברה.

המשתתפים הקדישו מזמנם לאריזת סלי מזון למשפחות נזקקות, במרכז האריזה של עמותת "חסדי נעמי" בבני ברק ואליהם הצטרפו סלבריטאים ואמנים שונים. כמו כן התקיימו במקום תוכניות מגוונות בנושאי עזרה לזולת וכמובן חולקו שוקו, לחמניות ועוד.

היום בבוקר הופיעו לצד הילדים גם העיתונאי גדי סוקניק והזמר והיוצר ישי לפידות, במשך שעה ארוכה הם ארזו מצרכי מזון ונדבקו באווירת הפאן של הקיטנה, "המחקרים הוכיחו שבמדד האושר, הנתינה נמצאת במקום הראשון", אמר גדי סוקניק, "זה כיף להגיע לכאן ולראות את הנערים הללו באים לתת ולתת במקום לשרוף את הזמן בבטן גב, הם נהיים מאושרים ואני מאושר יחד איתם".

ישי לפידות אמר שחסרה לו כאן הבת שלו בת השבע, "חבל שלא הבאתי אותה היום, אבל אני יביא אותה לכאן ביום אחר, אני רואה את הכיף על הפנים של הילדים כאן בקייטנה ומבין שזו פעילות מבורכת שתורמת לכולם: גם לנזקקים וגם למתנדבים!".

בפייסבוק, בפורומים וברשתות חברתיות נוספות ניתן למצוא שפע סיפורים וחוויות שהעלו בני נוער שכבר השתתפו בקייטנה ובמיזמים דומים בעבר, ואשר מתנדבים באופן קבוע בעמותה, ההתנדבות ב"חסדי נעמי" כבר הפכה לחלק מההווי של בתי ספר ותנועות נוער רבות וההשתתפות שלהם בקייטנה הקרובה היא טבעית ומתבקשת. לדבריהם, זו הדרך שלהם להרגיש חלק מישראל היפה והמאוחדת, כאשר גם בין המתנדבים וגם בין המשפחות הנזקקות נמצאים אזרחי ישראל מכל גווני האוכלוסייה ומכל המגזרים, ללא הבדלים וללא מחיצות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן