חג פורים חג פורים…

"וְהַחֹדֶשׁ אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ לָהֶם מִיָּגוֹן לְשִׂמְחָה וּמֵאֵבֶל לְיוֹם טוֹב, לַעֲשׂוֹת אוֹתָם יְמֵי מִשְׁתֶּה וְשִׂמְחָה וּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת אִישׁ לְרֵעֵהוּ וּמַתָּנוֹת לָאֶבְיוֹנִים.״

מגילת אסתר, פרק ט', פסוקים כ'-כ"ג

פורים ומתנות לאביונים

"אני פורים, אני פורים שמח ומבדח." האומנם?!
חג פורים מזוהה עם המון שמחה, צבעוניות, ריקודים, שירים וממתקים. רבים נערכים לחג זה מראש, קונים תחפושות לילדים ולמבוגרים, רוכשים ממתקים, יין, משלוחי מנות ומאכלים לסעודת פורים. הכל על מנת לשמח ולשמוח.  אך לרבים אחרים אין אפשרות זו. הם לא מתחדשים בתחפושות, לא קונים ממתקים ומשלוחי מנות וגם סעודה אינם מצליחים לעשות. 

בפורים דואגים שכולם ישמחו, ובן המצוות החשובות של החג זה "מתנות לאביונים". המצווה חלה על כולם, נשים וגברים. בחג הזה מעלים חיוך לכולם, לניצולי שואה, לקשישים עריריים ומשפחות קשות יום. 

מתנות לאביונים בחסדי נעמי

בחסדי נעמי כמידי שנה יוזמים ועורכים פרויקט מיוחד לרגל חג פורים. כחלק מהפרויקט המרגש נארזים ומחולקים משלוחי מנות מיוחדים ומותאמים לניצולי שואה וקשישים נזקקים. 

קשישים וניצולי שואה רבים זקוקים לאוכל על מנת לשמוח בחג, ולא ממתקים כפי שנהוג. לכן בחסדי נעמי הרכיבו משלוחי מנות מיוחדים עם מוצרי מזון בסיסיים על מנת שיהיה להם מה לאכול. כמובן שיש גם מעט ממתקים, כי מתוק זה תמיד משמח. 

משלוחי המנות נארזים בקפידה רבה על ידי מתנדבים, אחראים ובוגרים שמרכיבים את משלוח המנות עם תשומת לב רבה לפריטים. משלוחי המנות מחולקים לאביונים בנקודות חלוקה בערים שונת.

על מנת לשמח את ניצולי השואה והקשישים העריריים והבודדים העמותה מארגנת במסיבות שמחות ובהן מחלקים את משלוחי המנות בצירוף שי קטן. 

איך תומכים

משלוחי המנות של חסדי נעמי מורכבים ממוצרים שנרכשים במיוחד עבור מטרה זו. העמותה קונה לפני חג פורים מוצרי מזון בסיסיים במיוחד עבור הרכבת משלוחי המנות. המשלוחים מכילים בדרך כלל, טונה, קפה או תה, דגנים, עוגיות, טחינה, מרק בהכנה מהירה, שוקולד ועוד מוצרים מתחלפים. 

על מנת שגם השנה בחסדי נעמי יוכלו לעזור לכמה שיותר אנשים יש צורך בתמיכה של הציבור הרחב. ניתן לתרום ולקיים את מצוות, מתנות לאביונים, כל סכום יכול לעזור על מנת לקנות עוד מוצרים לטובת משלוחי המנות. 

לתרומות וקיום מצוות מתנות לאביונים לחצו כאן

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן