נתינה שמצמיחה פירות 2011

השף שגב משה, דוגמניות וסלבריטאים נוספים הכינו "ערכות ט"ו בשבט" שיחולקו לנזקקים ע"י עמותת "חסדי נעמי". ויש גם מתכון לט"ו בשבט.

מתנדבי עמותת "חסדי נעמי" הכינו השבוע אלפי ערכות ט"ו בשבט עבור משפחות נזקקות. את הערכות המכילות מארז מעוצב של מגוון פירות יבשים, בקבוק יין, זיתים וחטיפים שונים, הכינו מתנדבי העמותה יחד עם השף שגב משה והדוגמניות מסוכנות עדי ברקן, יאנה בלנקי וויקה ויסוצקי.

על המלאכה ניצחו האופנאית מצדה זאבי והזמרת ענבר ישראל. יחד איתם הפשיל שרוולים לירון מיימון ממפרץ האהבה, שניסה לשבור שיא בהכנת מספר הערכות הרב ביותר. אולם את השיא שברו אלחי רפואה, הצעיר המבטיח מכוכב נולד 7 יחד עם מתנדבות מאולפנת צביה, שהצליחו להכין מספר רב ביותר של ערכות.

השף שגב משה, אף הדגים במקום מתכון מהיר למנה צבעונית וקלה להכנה ממגוון הפירות היבשים מהם הוכנו ערכות הט"ו בשבט למשפחות הנזקקות. ואמר: "אנחנו לא צריכים הרבה בשביל לתת, אנחנו פשוט צריכים לתת, תנו מעט עם המון אהבה ויצליח לכם".

מתנדבי העמותה החלו בימים אלו בחלוקת הערכות כתוספת לתמיכה הקבועה הניתנת לכ-5,000 משפחות נזקקות, באמצעות 40 נקודות החלוקה הפזורות ברחבי הארץ.

עוד על פעילות העמותה, והצטרפות להתנדבות או תרומות, ניתן לקבל באתר "חסדי נעמי": naomi.org.il או במוקד הארצי בשיחת חינם: 1-800-677-777 או *נעמי (4945*)

למתכון לט"ו בשבט – מאת השף שגב משה

צפו בסרטון השף שגב משה דוגמניות וסלבריטאים מכינים ערכות ט"ו בשבט לנזקקים

489767-הסלבריטאים מכינים ערכות טו בשבט לנזקקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
משלוחי מנות לניצולי שואה, קשישים ומשפחות במצוקה
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
דילוג לתוכן