אמא, הבטחת לנו לחם לשבת!

אחרי המחאה התקשורתית בשבוע שעבר של חלוקת מזון לנזקקים ע"ג עגלות עם סוסים עקב ייקור הדלק, מחאה נוספת יוצאת לדרך מבית מפעל החסד הגדול "חסדי נעמי": חלוקת אלפי כיכרות לחם לנזקקים – בעקבות ייקור הלחם הצפוי היום.

ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי", המסייע מזה 28 שנים לאלפי משפחות נזקקות מכל רחבי הארץ, החליט בצעד יוצא דופן לזעוק את זעקתם וכאבם של המשפחות הנזקקות בישראל.

בשבוע שעבר הייתה זו מחאה שזכתה לסיקור רב בכל אמצעי התקשורת בישראל, שעה שפעילי העמותה, העמיסו מצרכי מזון על-גבי סוסים רתומים לעגלות, וחילקו אותם לנזקקים.

הפעילות היוצאת דופן הייתה כצעד מחאתי בעקבות ייקור הדלק, דבר שפוגע באזרחים רבים כמו גם בעמותת "חסדי נעמי" ובשאר עמותות הסיוע הנאלצות לשלם עשרות אלפי שקלים על דלק בכדי להביא אוכל לנזקקים.

אמש, (שני 07/02) החליטו שוב בעמותה לזעוק את זעקתם של הנזקקים. וכצעד מחאתי על ייקור הלחם הצפוי, משאיות "חסדי נעמי" חילקו אלפי כיכרות לחם לנזקקים.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן, אמר כי ההחלטה על העלאת מחירי הלחם, היא החלטה שגויה ומבישה. "האנשים הרבים שהגיעו הערב לבקש את ככרות הלחם, רק הוכיחו כמה הבעיה אכן קשה".

 

 ערוץ 1 – 07.02.2011  יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן מחלק לחם לנזקקים

 

 יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן מחלק לחם לנזקקים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן