איך עושים בפלאפון פורים שמח פעמים?

אסף עופר סמנכ"ל השיווק בפלאפון, העניק ליו"ר "חסדי נעמי" תרומה כספית עבור
1,000 משלוחי המנות הראשונים שתחלק "חסדי נעמי" לנזקקים לקראת פורים

במעמד מרשים ומיוחד, בהשתתפות הרב ישראל מאיר לאו, רבה הראשי של ת"א-יפו (לשעבר הרב הראשי לישראל) העניק אסף עופר סמנכ"ל השיווק בפלאפון, לרב יוסף כהן יו"ר עמותת "חסדי נעמי" את 1,000 משלוחי המנות הראשונים, אותם תחלק העמותה לנזקקים כחלק מהפעילות לקראת חג פורים.

יצוין, כי פעילות פלאפון למען הקהילה באמצעות "חסדי נעמי" כבר איננה דבר חדש. לפני כשנה יצאה פלאפון במיזם ייחודי עם שלוש עמותות הצדקה המובילות במגזר, (ביניהן "חסדי נעמי") במסגרתו על כל מכשיר חדש שנקנה או שודרג, הרוכש היה בוחר לאיזו עמותה תתרום פלאפון. המבצע זכה להצלחה רבה ומאות אלפי שקלים הועברו לאותן עמותות תרומת חב' "פלאפון".

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון אמר במפגש "מעורבותה של פלאפון במגזר החרדי נוגעת בתחומים רבים ביניהם העסקת מאות נשים חרדיות, מהלכים ייחודיים לתמיכה ותרומה לקהילה ומבצעים ייעודיים למגזר. תרומה זו, כמו גם מהלכים קודמים שעשתה פלאפון, הינה דרכה של פלאפון לממש את מחויבותה להיות חלק מפעילות הצדקה וגמילות החסדים במגזר החרדי".

הרב ישראל מאיר לאו, רבה הראשי של ת"א-יפו אמר: "משלוחי מנות לנזקקים הינם שילוב של שתי מצוות היום בחג הפורים – משלוח מנות ומתנות לאביונים. מדובר על מחווה מרגשת במיוחד, חברה שמחליטה לתרום 1,000 משלוחי מנות לנזקקים ראויה להערכה".

הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי הביע במילים חמות ונרגשות את תודתו והערכתו לחברת פלאפון על התגייסותה המרשימה. זו הפעם השנייה השנה שיש ל'חסדי נעמי' הזכות לשתף פעולה עם חברת פלאפון, בזכות תרומה זו עוד אלף משפחות יוכלו ליהנות מפורים שמח יותר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן