גדולי ישראל שליט"א קבעו מזוזות במחסני 'קמחא דפסחא'

הגר"ח קנייבסקי והגר"ש בעדני שליט"א הגיעו לביקור נדיר במחסני אימפריית החסד של "חסדי נעמי" וקבעו מזוזה בפתח המחסנים החדשים שנחנכו לקראת מבצע "קמחא דפסחא"

הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א הגיע בערב ראש חודש ניסן למחסני המיון והאריזה של ארגון "חסדי נעמי" בבני-ברק, לחזק את ידי העוסקים במלאכת הקודש באריזת 'קמחא דפסחא' עבור משפחות נזקקות, יתומים ואלמנות.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן סקר בפניו את הפעילות הענפה והציג לו את הספק ההלכתי שהתעורר, היכן יש לקבוע מזוזה באחד משני המחסנים החדשים שנחנכו לקראת מבצע 'קמחא דפסחא' אשר פתחו רחב וגובה מהרגיל. הגר"ח קנייבסקי שליט"א, הורה על המקום המדוייק בו יש לקבוע את המזוזה. כשארשת שמחה וחיוך רחב על פניו, ברך בחום את הארגון, התורמים, המתנדבים וכל העוסקים במלאכה. וציין כי זו זכות גדולה להיות שותפים במקום קדוש כזה.

במחסן הנוסף שנחנך לקראת פסח, קבע מזוזה הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א, שאף ערך במקום סיור והביע את התרשמותו ושמחתו הרבה על היקפי הענק וטיב הסחורה המחולקת לנזקקים, יתומים ואלמנות. הרב בעדני שליט"א שנמצא בקשר רציף עם "חסדי נעמי" ועם היו"ר הרב יוסף כהן למעלה משני עשורים, העריף עליו ברכות ואמר שבמעשיו הוא שותף כביכול לקב"ה שנותן לחם לרעבים. כמו"כ ברך הרב את המתנדבים הרבים שהגיעו למקום לארוז את חבילות ה'קמחא דפסחא'.

לחצו כאן לסיקור המלא לפעילות פסח תשע"א

    

 הגר"ח קנייבסקי שליט"א קובע מזוזה במחסני קמחא דפסחא          הרב בעדני שליט"א קובע מזוזה במחסני קמחא דפסחא

הרב בעדני שליט"א בביקור במחסני חסדי נעמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן