ציוד לבית הספר- פרויקט של חסדי נעמי עם הכל כלול

חסדי נעמי בשיתוף פעולה מיוחד לקראת שנת הלימודים הקרובה. העמותה והתוכנית "הכל כלול" בהנחייתו של אריק וייס בפרויקט מרגש למען ילדים ממשפחות קשות יום. פרויקט מרגש של חלוקת ציוד לבית הספר.

יוקר המחיה

ציוד לבית הספר הפך להיות הוצאה משמעותית בעקבות יוקר המחיה. הציוד הבסיסי שכל תלמיד צריך על מנת ללמוד בהצלחה כבר לא זמין לכל אחד.
משפחות רבות נאלצות לוותר על קניית ציוד זה. ילדים מגיעים לבית הספר עם שקיות פלסטיק במקום ילקוטים, ללא מחברות, מספרים, כלי כתיבה וכו'.

התלמידים והתלמידות שמגיעים לבית הספר בלי כלי כתיבה ומחברות מתחילים את השנה בפער משאר חבריהם לכיתה. המחסור במוצרים הבסיסים שכל תלמיד מביא ללימודים גורם להם להרגיש נחותים ושונים.
ניתן לראות כבר מתחילת שנת הלימודים את הקושי הלימודי והחברתי שאותם ילדים נאלצים לחוות. בזמן שלחבריהם לכיתה יש מחברת לכל מקצוע, הם משתמשים באותה מחברת למספר מקצועות כי אין כסף לקנות עוד.

ציוד לבית הספר- הפרויקט של חסדי נעמי והכל כלול

חסדי נעמי והכל כלול בפרויקט מיוחד לקראת תחילת שנת הלימודים. שיתוף הפעולה נולד על מנת לדאוג לילדים מהשכבות החלשות באוכלוסייה. ההבנה שאלפי ילדים וילדות יגיעו השנה לתחילת הלימודים ללא הציוד המתאים הרימה את הפרויקט. הוקם מערך שלם של  מתנדבים, תרומות, נציגים, מוקדניות ופלטפורמות שונות על מנת לגייס ולחלק לילדים הנזקקים.

כיום כבר נרכשו מעל ל80,000 מוצרים, חולקות כבר מאות תיקים. הפניות לסיוע ממשיכות להגיע מידי יום מתקבלות מאות פניות בבקשה לקבלת תיק המכיל את כל הציוד לתלמיד. השאיפה היא לחלק לכמה שיותר תלמידים ותלמידות תיקים. על מנת שהפרויקט יצליח לסייע לכמה שיותר משפחות יש צורך בתמיכה של הציבור.

איך הכל התחיל

חסדי נעמי פועלת כבר כ-40 שנים. יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן, נולד למשפחה קשת יום. הוא גדל בעוני רב ומכיר אותו היטב. כאשר היה ילד בעצמו הלך לבית הספר עם שקית סופר ובה עפרון ומחברת בודדה.

יוסף זוכר היטב את ההרגשה שאין, מתוך ההכרות הקרובה עם העוני נולד הפרויקט המיוחד שדואג לילדים הנזקקים.

תרומות

בפרויקט מחלקים רק ציוד חדש, הכל נקנה ונמצא באריזתו המקורית מתוך ההבנה שהם לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש ציוד חדש. הפרויקט רוצה לתת לילדים להרגיש שווה בין שווים. הציוד שהם מקבלים נקנה כולו בזכות התרומות מהציבור שפתח את כיסו וליבו. על תרומה מוערכת ועוזרת בקניית ציוד לבית ספר נוסף.

גיוס התרומות נעשה בפלטפורמת גיוס המונים, ניתן לתרום לפרויקט בלחיצה כאן.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן