המתנדב: שר הרווחה לשעבר, הגיע לעזור לחיילים לארוז

כמעט בכל יום מגיעים חיילים לעמותת "חסדי נעמי" לארוז ארגזי מזון וכן פירות וירקות למשפחות נזקקות. מה שלא קורה בכל יום, הוא חיזוק בלתי צפוי היישר מכנסת ישראל.

חה"כ זבולון אורלב (הבית היהודי) ששימש בעבר כשר הרווחה, הגיע השבוע לסיור היכרות מיוחד במרכזי עמותת "חסדי נעמי".

הסיור החל בביקור באולמות המפוארים "ארמונות חן" שם נערכות מידי ערב 4 חתונות בחינם ליתומים ובמחיר סמלי למעוטי יכולת. יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן, הסביר כי האולמות נבנו במיוחד בסטנדר גבוה, בכדי לתת תחושה של שווים בין שווים. "אם זה היה נראה אולם של מסכנים, גם הנזקקים לא היו עושים כאן חתונות".

משם הם עברו ל"חסד נטו", מתחם ייחודי של "חסדי נעמי" המעניק ביגוד (חדש) ליתומים. בכדי לשמור על כבוד המקבלים, המקום משמש כחנות מכר לכל דבר. הביגוד נמכר במחירי עלות ללא פערי תיווך והיתומים כאמור מקבלים את הביגוד חינם.

משם הסיור המשיך לגולת הכותרת "מחסני החירום של חסדי נעמי". כאן, כבר קבוצת חיילים מקורס מ"כים של חיל הנדסה עבדו במרץ באריזת ארגזי מזון וכן מיון ואריזת פירות וירקות לנזקקים. חה"כ אורלב, הפשיל שרוולים תפס פיקוד והחל לסייע לחיילים במלאכה.

חה"כ זבולון אורלב אמר בסיור כי כבר שמע בעבר על פעילות "חסדי נעמי", אבל אינה דומה שמיעה לראייה. "היום נוכחתי לראות שזו אימפריית ענק ותעשייה של חסד ארצית ונוגעת כמעט בכל מה שהנזקקים צריכים".

 

 

   

 עם החיילים המתנדבים ב"מחסן החירום"                             בחנות "חסד נטו"

   

 במחסן הקירור                                                                בודק אבטיחים


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן