המשפחה שהתנדבה לעילוי נשמת אביהם

דרכים רבות ושונות יש להנציח אדם אהוב שנפטר. משפחה אחת, מיוחדת בחרה להמשיך את דרכו של אביהם וליום השנה לזכרו החליטו לעשות פעילות מיוחדת לעילוי נשמתו.

 

ליום השנה לזכרו של אביהם היקר חיים בן לונה ויעקב, בחרה המשפחה להמשיך את דרכו ותרמה 100 סלי מזון לאנשים מעוטי יכולת. הגדילה המשפחה לעשות ונרתמה לעזור באריזות המזון והחלוקה.

הלוגיסטיקה מאחורי הפרויקט הייתה מורכבת, אך הרצון לקיים פעילות מרגשת זו היה עצום. המשפחה וצוות חסדי נעמי בירושלים עבדו יחד על מנת שהמיזם ייצא לפועל. לאחר תקופה ארוכה של ארגונים וליווי צמוד הפרויקט יצא לפועל. 

12 נציגים מהמשפחה הגיעו למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בירושלים. שם ארזו את מוצרי המזון שנקנו מכספי התרומה של המשפחה. לכל סל מזון המשפחה דאגה להוסיף שי צנוע, ספרון של חפץ חיים-שיעור יומי. 

האריזה של סלי מזון הייתה מלווה בהתרגשות רבה. צוות המשפחה שנרתם לפעילות ארזו את סלי המזון מתוך הרגשת שליחות ועם המון אהבה והקפדה על הפרטים הקטנים. האווירה באותו היום הייתה מיוחדת מאוד מספקת. 

 תודה מעומק הלב למשפחה שיזמה ולקחה חלק בפעילות, לכל הצוות שהיה נוכח ביום האריזה והפך את אותו היום למיוחד. חסדי נעמי מודה בשם המשפחות שקיבלו והתרגשו נורא מסלי מזון מיוחדים אלה. 

יום מיוחד זה אינו ברור מאליו, צוות חסדי נעמי בירושלים שמח לארח במחסן את בני המשפחה ולהיות חלק מהפעילות המספקת. 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן