שר המדע והטכנולוגיה דניאל הרשקוביץ: "לא נתקלתי בכזאת אימפריה של חסד"

"הייתי בהרבה מקומות שמסייעים לנזקקים. עוד לא הייתי במקום שזה אימפריה כזאת של חסד". דברי שר המדע והטכנולוגיה, יו"ר הבית היהודי הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, בסיור מיוחד שערך השבוע במרכזי עמותת "חסדי נעמי".

סיור היכרות מיוחד נערך השבוע לשר המדע והטכנולוגיה, יו"ר הבית היהודי הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, במרכזי הסיוע של עמותת "חסדי נעמי".

הסיור החל בביקור באולמות השמחה "ארמונות חן" בבני-ברק, שם נערכות מידי ערב 4 חתונות בחינם ליתומים ובמחיר סמלי למעוטי יכולת.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן, הסביר לשר הרשקוביץ, כי האולמות נבנו במיוחד בסטנדר גבוה, בכדי לתת תחושה של שווים בין שווים. "אם זה היה נראה אולם של מסכנים, גם הנזקקים לא היו עושים כאן חתונות".

משם הסיור המשיך ל"חסד נטו", מתחם ייחודי של "חסדי נעמי" המשמש כחנות מכר לכל דבר. היתומים, מקבלים ב"חנות" את כל הביגוד הדרוש להם בחינם ואילו משפחות ברוכות ילדים או נזקקים, יכולים לרכוש ביגוד מהודר במחירי עלות ללא פערי תיווך, חיסכון המסתכם במאות ואלפי שקלים.


משם הסיור המשיך למרכזי המיון והאריזה. שם פגש השר הרשקוביץ' מתנדבים העמלים במיון פירות וירקות והכנת ארגזי מזון לחלוקה עבור נזקקים.

שר המדע והטכנולוגיה, יו"ר הבית היהודי הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, סיכם את הסיור המיוחד ואמר: "הייתי בהרבה מאוד עמותות שעוסקות בנתינה. אני חייב להגיד שאני אישית לא נתקלתי בכזאת אימפריה של חסד. עשרות טונות של מזון, אולמות השמחה המפוארים, צי המשאיות והמתנדבים. זוהי זכות גדולה להיות חלק מהמפעל האדיר הזה.

 

 

    

      השר הרשקוביץ והרב יוסף כהן באולמות ארמונות חן                    השר הרשקוביץ והרב יוסף כהן בחנות חסד נטו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן