הרה"ר לישראל הרב עמאר שליט"א בחנוכת מרכז חסדי נעמי בירושלים: "מהיום, ירושלים תיראה אחרת"

בטקס מרגש וצנוע נחנך מרכז ההתנדבות והסיוע של "חסדי נעמי" בירושלים, הרב הראשי לישראל הרב הגאון שלמה עמאר שכובד בקביעת מזוזה אמר: "מי שמחפש מצוות, לא צריך לחפש במקום אחר, בא לכאן ועושה את כל המצוות של חסד ב"חדא מחתא"

לאחר 28 שנות פעילות עמותת "חסדי נעמי" ברחבי הארץ, מהם למעלה מ-23 שנה בהם מתקיימת הפעילות בירושלים במחסנים ארעיים וניידים, חלקם תחת כיפת השמים, בשעה טובה ובס"ד נחנך מרכז ההתנדבות והסיוע של "חסדי נעמי" במשכנו החדש והמרווח ברחוב בית הדפוס 31 בשכונת גבעת שאול – ירושלים.

המרכז החדש והמרווח ייתן מענה ראוי למשפחות נזקקות, יתומים ואלמנות תושבי ירושלים והסביבה והוא נבחר בקפידה עם נגישות נוחה לתחבורה ציבורית לרווחת הנעזרים בו.

בטקס צנוע ומרגש בהשתתפות צוות פעילים, מתנדבי "חסדי נעמי" ואורחים נוספים כובד בקביעת המזוזה הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר שליט"א שטרח והגיע במיוחד למעמד זה מתוך הערכתו העמוקה והיכרות רבת השנים עם "חסדי נעמי" והעומד בראשה הרב יוסף כהן.

הרה"ר הגאון עמאר ציין בהתפעלות כי "העיר ירושלים תראה אחרת מהיום, כשמעשי החסד הרבים שעושה "חסדי נעמי" בירושלים מתרחבים וגדלים, זו זכות גדולה לעיר ומי שמעוניין לסייע בחסד אמיתי, יצטרף לפעילות הברוכה של 'חסדי נעמי' בירושלים ובכל מקום בארץ". "מי שמחפש מצוות, לא צריך לחפש במקום אחר, בא לכאן ועושה את כל המצוות של חסד ב"חדא מחתא".

הרב יוסף כהן הודה בהתרגשות מעומק הלב להרה"ר הגאון עמאר ולסגן ר"ע ירושלים הרב שמואל יצחקי שאף הוא כובד בקביעת מזוזה במקום. כן הודה הרב כהן לצוות הפעילים והמתנדבים של "חסדי נעמי" העושים לילות כימים להצלחת הפעילות ומשקיעים את כל כוחם ומרצם למען הנתמכים.

 

 

    

   הרה"ר הרב עמאר שליט"א עם הרב יוסף כהן בוחנים ירקות             הרה"ר הרב עמאר שליט"א עם הרב יוסף כהן

 

הרב שמואל יצחקי קובע מזוזה במרכז החדש של חסדי נעמי בירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן