סגן שר הבריאות בסיור מיוחד במפעלי החסד של "חסדי נעמי"

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ערך השבוע ביקור בארגון החסד הגדול "חסדי נעמי" ובקייטנת ההתנדבות המתקיימת במקום * הרב ליצמן למתנדבים: "אני רוצה להיות חבר שלכם, של כאלה בחורים נפלאים שמקדישים מזמנם בחופש למען אחרים"

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ערך השבוע ביקור מיוחד במפעלי החסד הגדולים של ארגון "חסדי נעמי" בבני ברק. סגן השר ניצל את ימי הפגרה בכנסת והגיע לעמוד מקרוב על היקף הפעילות ועבודת המתנדבים, המקדישים מזמנם גם בימי החופש להתנדב למען משפחות נזקקות. לסיור התלווה גם סגן ומ"מ ראש העיר בני ברק הרב חנוך זייברט, המלווה מקרוב את פעילות הארגון מזה רבות בשנים.

הביקור החל בחנות הבגדים "חסד נטו" שע"י הארגון, הרב ליצמן התפעל מטיב הסחורה ושוחח עם לקוחות שהיו בחנות באותה שעה. משם המשיך לאולמות השמחה "ארמונות חן", שם שמע סקירה מקיפה על הסיוע הייחודי הניתן לחתנים וכלות יתומים המתחתנים חינם ובמחירים נמוכים במיוחד (44 ₪ למנה) למשפחות מעוטות יכולת.

בהגיעו למחסני האריזה של "חסדי נעמי", פגש סגן השר את המתנדבים, בני נוער שהגיעו על אף ימי החופשה לארוז סלי מזון במסגרת "קייטנת התנדבות" ייחודית שמפעיל הארגון. "אני רוצה להיות חבר שלכם", אמר להם הרב ליצמן, "אם במקום לבלות בחופש אתם באים במיוחד רק כדי לתת ולתרום, כאלה חברים אני רוצה"…

הרב ליצמן לא הסתיר את התפעלותו מכמויות וטיב מצרכי המזון והפירות והירקות שהיו במחסנים. "אמנם פעילות הקודש של חסדי נעמי לא חדשה עבורי, אבל כשרואים מקרוב זה אחרת", ציין הרב ליצמן בהתרגשות.

בתום הסיור המיוחד, קיים סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ישיבה מיוחדת עם יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן ועם צוות ההנהלה, כיצד ניתן לסייע להמשך פעילות הארגון ולהרחבת מעגלי התמיכה.

הרב כהן הציג בפני סגן השר, את העובדה כי במקרים רבים, המצב הכלכלי נעשה קשה יותר עקב מצוקה רפואית, כך למשל כשאחד מבני המשפחה חולה ל"ע, נכנסת כל המשפחה לסחרחורת כלכלית שקשה לצאת ממנה.

הרב כהן הודה לסגן השר על הביקור ובירך אותו בחום בברכת הצלחה, הרב ליצמן נפרד מהרב כהן ומצוות הארגון והבטיח להמשיך ולשתף פעולה לרווחת אלפי המשפחות הנזקקות, היתומים והאלמנות.

 

סגן-שר-הבריאות-הרב-יעקב-ליצמן-בקייטנת-ההתנדבות-שמקיימת-חסדי-נעמי    סגן-שר-הבריאות-הרב-יעקב-ליצמן-בסיור-מיוחד-באולמי-ארמונות-חן

הרב ליצמן עם הילדים בקייטנת ההתנדבות של חסדי נעמי           הרב ליצמן באולמי ארמונות שע"י חסדי נעמי

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן