שבועות 2022- חסדי נעמי פועלת למען ניצולי השואה

חסדי נעמי פועלת במהלך כל השנה ומסייעת לניצולי שואה. לכבוד חג שבועות 2022 העמותה ערכה פרויקט גיוסים מיוחד לחלוקת מוצרי חלב לניצולי השואה.
פרויקט שבועות הוא מיזם ייחודי שרקם עור וגידים לקראת חג השבועות. הפרויקט תוכנן בקפידה תוך התחשבות בכל הפרטים הקטנים.

שבועות

חג שבועות מזוהה עם מוצרי החלב. המונים פוקדים את הסופרים ורוכשים מוצרי חלב, בונים תפריט חלבי לארוחת חג משפחתית וחגיגית.
רשימת הקניות כוללת בדרך כלל, גבינות, מוצרי גבינה, עוגת גבינה ועוד גבינות. המקררים בסופרים מתרוקנים מהר ותמיד יש מבצעים לרגל החג.

רבים קונים מגוון רחב של מוצרים לרגל החג אבל ישנם רבים אחרים שלא יכולים לקנות. האוכלוסייה הנמצאת במצב כלכלי רעוע לא יכולה להרשות לעצמה לקנות אפילו את המוצר הבסיסי ביותר, חלב.
ניצולי שואה רבים נמצאים במצב כלכלי רעוע מאוד והם חלק מהאוכלוסייה החלשה שאינה יכולה לרכוש מוצרים לחג שבועות.

עמותת חסדי נעמי יצאה בגיוס המונים למענן ניצולי השואה. מערך שלם התפקד על מנת להזמין, לספק, לארוז ולחלק את ערכת שבועות לניצולי שואה.
ערכות שבועות תוכננו מראש, החשיבה על תכולת ערכה נעשתה בשיתוף פעולה עם ניצולי שואה וקרובים להם. מקררים ייחודיים הוצבו במחסנים הלוגיסטיים, משאיות קירור ייעודיות שימשו להובלת המוצרים בכל פרויקט שבועות. עשרות מתנדבים לקחו חלק בפרויקט ועזרו באריזת והרכבת סל החג.

לבסוף, הערכות חולקו לנקודות חלוקה רלוונטיות וימי חלוקה מרוכזים תוכננו בערים שונות. אחד מתוך ימי החלוקה היה בעיר אשדוד, שם חולקו כ-250 ערכות מוצרי חלב וסלי מזון בסיסיים לניצולי שואה. מוצרי החלב ומוצרי המזון חשובים אך האווירה לא פחות. בחלוקה זו ניצולי השואה קיבלו גם זר פרחים חגגי בצירוף ברכה שחיממו להם את הלב במיוחד.

מיזם שבועות יצא לפועל בזכות התמיכה הרבה של הציבור, ללא הסיוע והתרומות הפרויקט לא היה יכול לפעול. תודה רבה לכל מי שלקח חלק בפרויקט מיוחד זה!

 

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן