פרויקט חג שבועות למען ניצולי שואה וקשישים נזקקים יוצא לדרך

כמידי שנה גם השנה, שנת 2022, פרויקט שבועות למען ניצולי שואה וקשישים נזקקים יוצא לדרך. ניצולי שואה רבים וקשישים מוותרים על קניית מוצרי חלב לחג שבועות בגלל מצבם הכלכלי. חסדי נעמי גם השנה מחלקת למעוטי היכולת מגוון רחב של מוצרי חלב לכבוד חג שבועות.

מספר ניצולי שואה בארץ ישראל, נכון לינואר 2022 עומד על 168 אלף. יותר ממחציתם מתקיימים מקצבאות זעומות ומענקים מצומצמים. עליית המחירים הקיצונית האחרונה הביאה אותם שוב למצב הישרדותי. רבים נאלצים לוותר על מוצרי חלב, פירות, ירקות, תרופות ועוד. 

ניצולי השואה שרדו את זוועות השואה, הם מכירים את תחושת הרעב מקרוב. לא ניתן להם להרגיש רעבים שוב. מלבד ניצולי השואה גם קשישים רבים נאלצים להתמודד עם תחושת הרעב ולהתקיים מקצבאות נמוכות. 

חסדי נעמי יזמה פרויקט לכבוד חג שבועות שחל בקרוב, חלוקת צידניות עם של מוצרי חלב  שונים לניצולי השואה. בכל שנה הפרויקט רוקם גידים מחדש ומאות ניצולי שואה מקבלים מוצרי חלב לכבוד חג השבועות.  השאיפה היא לסייע לכמה שיותר ניצולי שואה וקשישים. 

היוזמה המבורכת של העמותה לכבוד חג שבועות נובעת מתוך היכרות רבת שנים עם האוכלוסיות המוחלשות המוותרות על מוצרי החלב כי ידם אינה משגת. ניצולי השואה כבר שרדו את התופת, מגיע להם לחיות את שארית חייהם בכבוד.

חסדי נעמי מזמינה אותך לתמוך ולתרום לפרויקט כדי לעזור לנו לעזור לניצולי השואה והקשישים.

חג שבועות

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן