לראשונה בעולם: יצירות NFT בהשראת עדויות מזוועות השואה

לראשונה בעולם פרויקט פורץ דרך של עמותת חסדי נעמי לקראת יום השואה במסגרתו העמותה הקימה את מוזיאון השואה הראשון בעולם המטא שהופך את זיכרונות ניצולי השואה ליצירות NFT.

לרכישת יצירות nft ולתמיכה במוזיאון השואה הראשון בעולם המטא לחצו כאן

NFT

מזיכרונות ליצירות

"בימים הקרובים מקיימת חסדי נעמי אירוע חלוקת מזון לניצולי שואה במספר מוקדים שיתועדו על ידי הצוותים ויהפכו ליצירות NFT"!

בנוסף לכך שמדובר ביוזמה הראשונה בעולם להקמת מוזיאון השואה במטא מדובר גם ביוזמה הראשונה שהופכת זיכרונות ליצירות ואף מחברת בין ניצולים לאמנים בין אם בצורה ישירה בין אם באמצעות מתורגמנים עבור מי הניצולים שאינם דוברים עברית. מתורגמנים אלו משוחחים עם הניצולים ומעבירים את תוכן השיחה לאמנים וכך נוצרת היצירה שמבוססת על חיבור רגשי משותף
כך למשל אחת הקולקציות שתוצג תהיה מעיל עם כתם דם אותו שומרת ניצולת שואה מאז השואה. כתם הדם הוא של אחיה הגדול ז"ל שנרצח בשואה. הזיכרון נתגלה לנציגי העמותה באמצעות מתורגמנית העמותה. לבסוף לאחר שיושלם המימון ליצירת מוזיאון השואה במטא יוצגו ביצירות במוזיאון.

"זכרונות NFT": כך עשו את זה

"מדובר בתהליך מרגש " אומרים בחסדי נעמי " שכן אט אט נוצרה סיטואציה מדהימה, חיבור אישי ובין דורי של מי שבצד של יצירות הNFT  והניצולים עצמם שמוצאים עצמם בתהליך החדשני. כך למשל בוידאו שמציג את השיחה על המעיל המוכתם בדם רואים את הבכי המשותף של שרון יגלין נציגת חסדי נעמי וראיסה ניצולת השואה.

מבין הקולקציות הנוספות יוצגו יצירות NFT  שמוסיפות מציגות אג'נדה לסיפורים. כך למשל את אולגה, ניצולת שואה מרמלה הפכו האמנים לגיבורת על  " מי ששורד בזמן מלחמה באמצעות מזון בהמות הוא גיבור על מבחינתנו" מסביר תמיר האס דובר חסדי נעמי "אולגה שורדת אמיתית, ואחרי ששרדה את השואה היא שורדת גם כיום שואה כלכלית ונאלצת לשרוד באמצעות סלי מזון, זה בלתי נתפס"

מתאימים עצמם לעידן הטכנולוגי: גיוס סלי מזון באמצעות NFT

בחסדי נעמי מסבירים שנושא שימור זיכרון השואה חייב להתאים עצמו לעידן הטכנולוגי כדי שלא יישכח. "אם אתם מכירים ניצולי שואה שנוכל להפוך את הזיכרונות שלהם ליצירות אנא עמנו קשר" אמרו בחסדי נעמי שתחלק השבוע במספר מוקדים סלי מזון לניצולי שואה נזקקים " בעמותה שואפים שהתמיכה בפרויקט תסייע להקים את מוזיאון השואה ותסייע במזון מוצרי חימום, ועוד

"כמי שעומדים בחזית המלחמה בעוני יש לנו אחריות למצוא כל הזמן דרכים חדשות לגייס סלי מזון. כיום תומכת העמותה במעל 10,000 ניצולי שואה. רק בשנה האחרונה חילקו בחסדי נעמי מוצרי חימום בסכום של כמעט מיליון שקלים. אפשר למצוא עוד מידע על פרויקט ה NFT באתר שלנו או בפלטפורמה שהקמנו. אנחנו פונים לכל הישראלים – אם אתם מכירים ניצולי שואה נזקקים פנו אלינו ונדאג לסייע לכל ניצול שואה שזקוק למזון – כל אחד ואחד" סיכם האס"

לרכישת יצירות nft ולתמיכה במוזיאון השואה הראשון בעולם המטא לחצו כאן

צפו במפגש שהפך לNFT המעיל עם הדם

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן