פרויקט החסד הגדול "מטרנה מצווה 13" יוצא לדרך

מבצע מטרנה מצווה חוזר ובגדול גם השנה: אוספים כפיות תחליפי חלב מטרנה או אריזות של דייסות מטרנה, מביאים לניידות "חסדי נעמי", תמורתם חב' מטרנה תתרום תחליפי חלב למשפחות נזקקות.

עמותת "חסדי נעמי" וחברת מטרנה מכריזים בימים אלה על מבצע החסד הגדול: "מטרנה מצווה 13" במסגרתו מתבקש הציבור לאסוף את כפיות המדידה מתחליפי החלב של מטרנה, או את אריזות דייסות מטרנה ולהעבירם ל"חסדי נעמי". תמורתם חב' מטרנה תורמת תחליפי חלב שיחולקו למשפחות נזקקות.

המבצע שמתקיים זו השנה ה-13 ברציפות, זוכה בכל שנה להצלחה רבה כשהציבור כולו מתגייס למשימת איסוף הכפיות והאריזות.

בחברת "מטרנה" וב"חסדי נעמי" מדגישים כי ככל שישלחו יותר כפיות/אריזות, חברת מטרנה תתרום יותר תחליפי חלב מטרנה עבור משפחות הנזקקות.

את הכפיות מתחליפי החלב של מטרנה או אריזות דייסות מטרנה ניתן להניח בביתני איסוף המזון של "חסדי נעמי" (אמא, הבטחת לנו עוף לשבת!), או לשלוח בדואר ל: "חסדי נעמי" רחוב בר יוחאי 10, בני ברק, מיקוד 51553 , "עבור מטרנה מצווה 13".

פרטים נוספים ניתן לקבל במוקד "חסדי נעמי": 1-800-677-777 וכן באתר העמותה: www.naomi.org.il

מחברת מטרנה נמסר: "גם השנה אנו שמחים לקיים את פרויקט החסד "מטרנה מצווה 13", בכל שנה מחדש אנו מתרגשים לראות את המוני הכפיות הנאספות, מה שמעיד על נכונות גבוהה יותר של ציבור האימהות. שיתוף הפעולה עם 'חסדי נעמי' מאפשר לנו ולכן האימהות לתרום לעשרות אלפי משפחות נזקקות בדרך יפה ומכובדת"

המבצע מתקיים עד י"ט שבט תשע"ב (12.02.2012)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן