נתניה נותנת ומצמיחה פירות

השף שגב משה, דוגמניות וסלבריטאים נוספים הכינו "ערכות ט"ו בשבט" שיחולקו לנזקקים ע"י עמותת "חסדי נעמי – נתניה", המרחיבה בימים אלה את פעילותה בעיר * ויש גם מתכון לט"ו בשבט

מתנדבי עמותת "חסדי נעמי" הכינו השבוע אלפי ערכות ט"ו בשבט עבור משפחות נזקקות. את הערכות המכילות מארז מעוצב של מגוון פירות יבשים, בקבוק יין, זיתים וחטיפים שונים, הכינו מתנדבי העמותה יחד עם השף שגב משה והדוגמניות מסוכנות עדי ברקן, יאנה בלנקי וויקה ויסוצקי.

על המלאכה ניצחו האופנאית מצדה זאבי והזמרת ענבר ישראל. יחד איתם הפשיל שרוולים לירון מיימון ממפרץ האהבה, שניסה לשבור שיא בהכנת מספר הערכות הרב ביותר. אולם את השיא שברו אלחי רפואה, הצעיר המבטיח מכוכב נולד 7 יחד עם מתנדבות מאולפנת צביה, שהצליחו להכין מספר רב ביותר של ערכות.

השף שגב משה, אף הדגים במקום מתכון מהיר למנה צבעונית וקלה להכנה ממגוון הפירות היבשים מהם הוכנו ערכות הט"ו בשבט למשפחות הנזקקות. ואמר: "אנחנו לא צריכים הרבה בשביל לתת, אנחנו פשוט צריכים לתת, תנו מעט עם המון אהבה ויצליח לכם".

מתנדבי "חסדי נעמי – נתניה" החלו בחלוקת הערכות, כתוספת לתמיכה הקבועה הניתנת מידי שבוע למשפחות נזקקות מתושבי העיר.

שמואל יומטוביאן, מנהל "חסדי נעמי – נתניה", מספר כי זרם הפניות לסיוע הולך וגובר מיום ליום, "אנו עושים כל מאמץ לתת מענה לכל פניה, בין לפניות המגיעות ישירות אלינו ובין לבקשות המופנות אלינו מגורמי הרווחה העירוניים".

עוד מסר יומטוביאן כי בנוסף לחלוקת המזון הקבועה, מקיימים מתנדבי העמותה פעילות בבית החולים לניאדו בחגים ובחופשות. בט"ו בשבט הקרוב יבקרו המתנדבים במחלקת הילדים בליווי אמנים ומוזיקאים, ויחלקו מארזי ממתקים ומתנות לילדים המאושפזים ובני משפחותיהם.

למתכון לט"ו בשבט- מאת השף שגב משה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן