אודות חסדי נעמי – מודיעין עילית – קרית ספר

מצבם הקשה של תושבי העיר, הסובלים ממחסור במקומות עבודה וההתפתחות התעשייתית והעסקית שלה נמצאת עדיין בראשית דרכה, הביא את עמותת "חסדי נעמי" לפעול בעיר באופן קבוע ומזה מס' שנים מתבצעת חלוקה קבועה של מזון למשפחות נזקקות.
החלוקה כוללת אספקה קבועה של פירות וירקות, מוצרי חלב, מוצרים קפואים ושאר מוצרים בקירור בהיקפים של עשרות טונות מידי חודש. כמו-כן, חלוקה קבועה של ערכות מוצרי מזון יבשים, הכוללים את רוב מוצרי הייסוד לבית, כגון: פסטה, שמן, אורז, קטניות, קופסאות שימורים ועוד.. בנוסף, מקבלות המשפחות מוצרי ניקיון והגינה, מזון לתינוקות וממתקים לילדים.

הפעילות נעשית בעזרת עשרות מתנדביםות תושבי המקום ובברכת רב העיר ואב"ד מודיעין עילית הרה"ג רבי מאיר קסלר, רב הגבעה הצפונית הרה"ג רבי משה מרדכי קארפ ורבני השכונות. המשפחות פונות לבקשת סיוע עושות זאת באופן ישיר ל"חסדי נעמי" או באמצעות עובדת סוציאלית ומחלקת הרווחה בעיריית מודיעין עילית בראשותו של ראש העירייה הרב יעקב גוטרמן.

כיום, (3/2011) פעילות "חסדי נעמי" במודיעין עילית נעשית ברחבת חנייה של מכוניות תחת כיפת השמים כשהשמש בקיץ והגשם בחורף מקשים מאוד על הפעילות. בימים אלו שוקדים בעמותה לחפש מקום מסודר וקבוע שישרת בצורה מכובדת וראויה את תושבי העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן