ים של שמחת פורים

מתנדבי עמותת "חסדי נעמי" הגיעו השבוע לבית החולים "שערי צדק" בירושלים, להביא את אווירת חג הפורים הקרב ובא לילדים המאושפזים, כחלק מפרויקט פורים שהתקיים במספר בתי חולים ברחבי הארץ

ילדים רבים המאושפזים בימים אלה בבית החולים "שערי צדק", זכו לחוויה מקפיצה וכיפית, כשמתנדבי עמותת "חסדי נעמי" הגיעו למחלקת הילדים וערכו להם מסיבת פורים חגיגית.

המתנדבים המחופשים ומלאי המרץ, עברו בין החדרים בשירה וריקודים, חילקו לכל ילד משלוח מנות מארז ממתקים מיוחד ומתנה אישית לכל ילד וילד.

מסיבת הפורים שנערכה בבית החולים "שערי צדק" היא כחלק מפרויקט נרחב של פעילות פורים שנערכו בכמה בתי חולים ברחבי הארץ מטעם עמותת "חסדי נעמי", בהם גם בית החולים "תל השומר"

עמותת "חסדי נעמי" מעניקה סיוע שבועי קבוע בחלוקת סלי מזון, פירות, ירקות ופריטי לבוש למאות משפחות נזקקות מכל גווני האוכלוסייה בירושלים, במקביל לתמיכה באלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ באמצעות 40 תחנות חלוקה.

ישראל מייזלר, מנהל סניף "חסדי נעמי" בירושלים, ציין כי בכל פעם מחדש הוא מתרגש לפגוש את הילדים המאושפזים והוריהם, המודים לו ולמתנדבים מקרב לב על קיום פעילות העמותה במחלקות. מייזלר מוסיף עוד כי העמותה מתכוונת להרחיב את פעילותה בעיר ובקרוב יעבור מקום החלוקה לסניף חדש ומרווח יותר, שיענה על כל הדרישות ויספק את הצרכים המרובים של קשי היום בבירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן