השפים שהכינו טו בשבט שמח

סניף עמותת "חסדי נעמי" בבני ברק הפך היום לכמה שעות למטבח שף מקצועי, כשנבחרת של כ-10 שפים מובילים ובראשם השף שאול בן אדרת ומנכ"ל איגוד השפים הישראלי מנחם לאון הגיעו באופן מיוחד לארוז ערכות ט"ו בשבט עבור משפחות נזקקות. לסיום השפים הציגו מנות מיוחדות לט"ו בשבט.

נבחרת של שפים מובילים מתחום המסעדנות,והקייטרינג השתתפו היום בהתנדבות מיוחדת של אריזת ערכות ט"ו בשבט עבור משפחות נזקקות. הערכות המכילות מארז מעוצב של מגוון פירות יבשים, בקבוק יין, זיתים וחטיפים שונים, מחולקות בימים אלה ע"י עמותת "חסדי נעמי" למשפחות נזקקות ברחבי הארץ.

השף שאול בן אדרת אמר כי לפני שנים רבות בפעם הראשונה שהופיע בטלוויזיה כל כולו רעד מהתרגשות. "היום שהגעתי לכאן להתנדב, ההתרגשות והצמרמורת עוברת בכל גופי, בדיוק כמו בפעם הראשונה בחיי שהופעתי בטלוויזיה".

לאחר מלאכת האריזה, הציגו השפים מגוון מנות מיוחדות לכבוד ט"ו בשבט:
השף עופר נוימן הכין פוקאצות מלוחות ומתוקות עם פירות ט"ו בשבט, השף עידו מייצנר הפתיע במנת ביניים מרעננת וטעימה: סלט סלקים אפויים על מצע של אגוזי מלך. השף רפאל סהר הכין סטייק דג לברק בפירות יבשים, וחלב קוקוס. את המנה העיקרית הגיש השף גיא בן ישי: דג סלמון קפונטה פרות יבשים. השף אבי מלמד הכין בלינצס בבצק פילו ופירות יבשים.

על המנות האחרונות ניצחו השף קונדיטור לירן גרודה הכין מרשמלו צבעוני עם פתיתי סוכר, השף דורון וודקה הפתיע בספרינג רול בננה על מצע של קרם וניל עם פירות יבשים, השף מיקי סויסה הכין מנה מיוחדת של פירות טריים ופירות יבשים בלהבה,פלמבה.
לסיום עירית בורנשטיין מהשולחן המתוק קיימה למתנדבים סדנת שוקולד עם פירות ט"ו בשבט, ומגוון מנות מתוקות ועסיסיות לכבוד ט"ו בשבט.

השפים שהגיעו בהתנדבות מלאה לסייע למתנדבי העמותה, הביעו מייד את רצונם להגיע שוב להתנדב לסייע באריזות וכן במתן טיפים מיוחדים ומקצועיים למשפחות הנתמכות ע"י "חסדי נעמי". עוד הוסיפו, שכמי שעוסקים בהכנת אוכל הטבעי ביותר שנגיע תמיד להתנדב בתחום המזון.

עמותת "חסדי נעמי" מסייעת לכ-10,000 משפחות נזקקות מכל רחבי הארץ, באמצעות 40 נקודות חלוקה בעזרת 20,000 מתנדבים ומתנדבות מכל קשת הציבור הישראלי.

 

    

השף קונדיטור לירן גרודה מכין מרשמלו צבעוני                      הרב יוסף כהן עם השף שאול בן אדרת והשף
                                                                                    רפאל סהר מכינים ערכות טו בשבט לנזקקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן