ח"כ הרב אורי מקלב: "עד שחסדי נעמי לא הגיעה לכאן, ירושלים לא הייתה שלמה"

סגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב אורי מקלב, הגיע השבוע לסיור מיוחד במרכז החדש של "חסדי נעמי" בירושלים כדי לעמוד מקרוב על היקף ואופי הפעילות של אימפריית החסד הגדולה, שהרחיבה את שעריה גם בירושלים.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן וצוות העובדים והמתנדבים הירושלמים, קיבלו את פני הרב מקלב בחביבות וסיירו עמו ברחבי המרכז החדש שנחנך לפני כחצי שנה, לרווחתם של משפחות נזקקות מירושלים. הרב מקלב התפעל מכמויות הפירות, הירקות וממגוון מוצרי המזון הנארזים ע"י מתנדבים ומחולקים למשפחות מכל גווני האוכלוסייה בירושלים.

ח"כ הרב מקלב ציין בהתפעלות כי "עד שחסדי נעמי לא פתחה סניף מסודר בעיר, ירושלים לא הייתה שלמה. עכשיו בזכות החסד היא שלמה וכך נגיע לירושלים הבנויה", הרב מקלב הוסיף וציין כי התועלת שיש בפעילות "חסדי נעמי" לא מסתיימת במתן סיוע כלכלי למשפחות אלא גם מכשירה מקום ראוי לפעילות התנדבותית ומאפשרת לכל אזרח, ארגון או קבוצה לבוא להתנדב ולתרום לקהילה, "זוהי זכות ותרומה לחברה, שאינה נופלת במעלתה מהתמיכה עצמה הניתנת למשפחות נזקקות" אמר.

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן ציין עוד בפני הרב מקלב כי דו"ח העוני שפורסם לאחרונה, לוקה בחסר ומעיד יותר מכל, כי אין תיאום ראוי בין מקבלי ההחלטות ובעלי הסמכויות לבין העמותות, הפוגשות מקרוב את הנזקקים ואת מימדי העוני האמיתיים. הרב מקלב השיב כי הוא מודע לבעיה זו וכבר פועל רבות לפתרונה. לדבריו, בטרם הגיע לבקר ב"חסדי נעמי" ניסה לצרף איתו לביקור זה ח"כים נוספים הפועלים בנושא אחריות הממשלה לאוכלוסיה המכונה "המגזר השלישי", "חובה על כל נציג ציבור לבוא לבקר כאן כדי לקבל מושגים אחרים, ערכים אמיתיים, צריך לעשות כאן סיורים לנציגי ממשלה, מפני שקיים נתק מאוד גדול בין מה שהם יודעים לבין מה שקורה כאן במקום הזה, המשקף בדיוק את המציאות בשטח".

בסיום הביקור בירך הרב כהן את ח"כ הרב מקלב בברכת כהן שיעלה ויצליח בפעילותו הברוכה והמסורה למען הכלל והפרט, הרב מקלב שהתרשם עמוקות מהביקור הודה לרב כהן ולמתנדבי "חסדי נעמי" על פעילותם המבורכת ואיחל להם הצלחה מרובה תוך שמבטיח שיעמוד לרשותם ויסייע בכל הניתן.

מתנדבים אורזים מצרכי מזון לנזקקים במרכז החדש של חסדי נעמי בירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן