אור חנוכה בוולפסון

מתנדבי עמותת "חסדי נעמי", יחד עם שחקני הפועל חולון בכדורסל, ליצנים, שחקנים ומוזיקאים, הביאו את אור ושמחת חנוכה לעשרות ילדים המאושפזים בבית החולים וולפסון, כחלק מפרוייקט "חנוכיף" שהתקיים ברוב בתי החולים בארץ

כמידי שנה, ערכו מתנדבי עמותת "חסדי נעמי" בחג החנוכה, את פעילות "חנוכיף" לילדים חולים המאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. עשרות מתנדבים ביקרו את הילדים החולים ערכו מסיבות חנוכה ופעילויות חווייתיות.

במסגרת הפעילות שהתקיימה ב-13 בתי חולים ברחבי הארץ,הגיעו מתנדבי "חסדי נעמי" בלווי ליצנים ובובות ענק למחלקת הילדים בבית החולים וולפסון, עברו מחדר לחדר וחלקו לילדים המאושפזים בלונים, ממתקים, פרסים, מזכרות וכמובן סופגניות.

למתנדבי העמותה הצטרפו גם שחקני הפועל חולון כדורסל, שחילקו לילדים שי, העניקו להם חתימות וכמובן הצטלמו למזכרת.

את ההפעלות ערכו הליצנית מסי והליצנית נעמה מורגנשטיין, כשברקע מקפיץ ומרקיד המוזיקאי נועם אקטונוס בליווי הגיטרה. אחריהם הופיע אופק הקוסם ששיתף את הילדים בקסמים ופעלולים, ולהשלמת התמונה נצבעו פניהם של הילדים בידיה האמונות של אורטל המאפרת.
האמנים כולם הופיעו בהתנדבות מלאה במטרה להעלות חיוך ולהביא מעט שמחה לילדים המאושפזים ובני משפחותיהם.

"המסיבה גרמה לילדים סיפוק, הנאה ושמחה רבה" אמרו הורי הילדים והודו בחום למתנדבי "חסדי נעמי". הצוות הרפואי אף הוא הודה ואמר כי השמחה מסייעת לתהליך הריפוי וחשובה מאוד למורל הילדים ולרפואתם השלימה במהרה.

לפרטים נוספים אודות עמותת "חסדי נעמי" והצטרפות להתנדבות או תרומות ניתן לקבל באתר ובמוקד הארצי: 1-800-677-777 או *נעמי (4945*)

 

מתנדבי חסדי נעמי בבובות ענק עם ילדה מאושפזת בבית חולים וולפסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן