חג כשר ושבע בחולון ובת ים

מאות משפחות נזקקות מתושבי חולון ובת ים יערכו את הפסח הקרוב בכבוד והרחבה בזכות הסיוע שקבלו מעמותת "חסדי נעמי"

אלפי קילוגרמים של מוצרי מזון כשרים לפסח חולקו למאות משפחות נזקקות מתושבי חולון-בת ים במסגרת "קמחא דפסחא" שעל ידי עמותת "חסדי נעמי".

מאות המשפחות מקבלות מידי שבוע סל מזון הכולל פירות, ירקות ומוצרי מזון בסיסיים, המסייע בידם להתקיים ולהתמודד עם קשיי היום-יום. לקראת חג הפסח קבלו המשפחות ועוד עשרות משפחות נוספות, יתומים, אלמנות וניצולי שואה, חבילה מוגדלת אותה ארזו מתנדבים יקרים במחסני החירום של העמותה בבני ברק ובה מצות, יין, 10 ק"ג של בשר ועופות, מגוון ענק של מוצרי חלב, שימורים, ממרחים, סוכר, שמן, ממתקים וכל הדרוש על מנת לקיים את חג הפסח בהרחבה ובכבוד.

גב' מירי יהודה, המפעילה את תחנת החלוקה של "חסדי נעמי" בחולון-בת ים מציינת כי חבילת המזון הייתה עבור משפחות רבות הצלה של ממש, "יש משפחות שאמרו לי שאם לא החבילה של חסדי נעמי, הם היו אוכלים כל ימי הפסח רק מצות ושותים מים! יש כאן בחולון ובבת ים משפחות במצוקה אמיתית, הרבה אלמנות, אנשים חולים ונזקקים שהסיוע של חסדי נעמי הוא עוגן הצלה אמיתי עבורם", אומרת גב' יהודה.

גם נציגי מחלקת הרווחה העירונית, אשר עומדים בקשר ובשיתוף פעולה מתמיד עם עמותת "חסדי נעמי", הגיעו לסייע בחלוקה ואף הסיעו ברכבם הפרטי נזקקים שהתקשו לשאת את חבילת המזון בכוחות עצמם.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן מציין כי תחנת החלוקה הפועלת בחולון-בת ים הינה אחת מ-40 תחנות חלוקה שמפעילה עמותת "חסדי נעמי" ברחבי הארץ, בהם חולקו לקראת חג הפסח אלפי טונות של מוצרי מזון כשרים לפסח לאלפי משפחות נזקקות, כדי שגם להם יהיה חג קצת יותר שמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן