עשור של חסד בביתר עילית

במלאות עשור שנים לפעילות ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי" בעיר התורה והחסידות בהרי יהודה- ביתר עילית, נפגש יו"ר הארגון הרב יוסף כהן ונציגי ההנהלה עם ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין, לדון בפיתוח והרחבת הפעילות למען משפחות נזקקות בעיר בשת"פ עם קרן "ביתר פמילי".

הרב רובינשטיין שקיבל בשמחה רבה את הרב כהן ונציגי הארגון, ציין לשבח את הפעילות המרשימה ורחבת ההיקף של "חסדי נעמי" למען משפחות נזקקות מביתר עילית בנוסף למשפחות המופנות לסיוע ע"י מחלקת הרווחה של העירייה.
"ארגון 'חסדי נעמי' הוא חלק חשוב ובלתי נפרד במערך הסיוע למשפחות מעוטות יכולת בעיר, ואנו אסירי תודה על כך" אמר הרב רובינשטיין.

הרב יוסף כהן סקר בפני ראש העיר וצוות משרדו את היקף הפעילות בביתר עילית במהלך העשור האחרון, שבו תמכה "חסדי נעמי" במאות משפחות נזקקות בעיר בסיוע קבוע של מצרכי מזון, פירות, ירקות, פריטי לבוש ועוד. חלוקה זו מתבצעת על ידי פעילים מסורים שמפעילים את המקום בהתנדבות מלאה ובמסירות נפש עצומה.
לאחרונה, עם ריבוי הפניות לסיוע נדרש מקום מכובד יותר אשר ייתן מענה לכל הצרכים הרבים. הרב רובינשטיין הבטיח כי ירתם במלא היכולת לסייע ל"חסדי נעמי" ומעתה תתקיים הפעילות בשיתוף פעולה עם פרויקט קרן "ביתר פמילי" לטובת תושבי העיר.

הרב כהן הודה בחום לראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין על שיתוף הפעולה המבורך ובירך אותו מקרב לב ברכת כהנים ושיצליח בכל מעשה ידיו להמשך הצלחתה ושגשוגה של עיר התורה והחסידות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן