רה"ע בית שמש: "ידעתי למי עלי לפנות בכדי לקבל סיוע לנזקקים"

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, בפגישה עם יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן: "כבר לפני 25 שנה, כשהתחלתי לבדוק אפשרויות סיוע לנזקקי בית שמש, ידעתי שיש רק כתובת אחת: "חסדי נעמי" * הדברים נאמרו בפגישה שנערכה בין השניים במטרה להרחיב את הפעילות בעיר

הרב יוסף כהן יו"ר "חסדי נעמי" ונציגי הארגון, נפגשו עם ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול לעדכנו בהיקף הפעילות בעיר וכן במטרה לבדוק דרכים להרחבת הסיוע לתושבי העיר.
ראש העיר קיבל את נציגי הארגון בכבוד גדול והתקשה להסתיר את התפעלותו מהיקף הפעילות וסיפר גם על הקשר האישי שלו לארגון שהחל כבר לפני עשרים וחמש שנה.

היה זה בימים הראשונים לבואו לבית שמש, הוא פתח אז גמ"ח שיסייע למשפחות נזקקות בסביבתו והיה זקוק לסיוע בנושא. "ידעתי כבר אז שהכתובת היחידה בה אוכל לקבל סיוע מכובד במאור פנים היא "חסדי נעמי" –אמר הרב אבוטבול- "ואכן לא טעיתי, מאז אני משתדל ללוות, לפעול ולתרום לארגון החשוב הזה ככל יכולתי, לכבוד הוא לי לסייע בהרחבת פעילותו בבית שמש".

בפגישה סיפר הרב יוסף כהן לראש העיר כי ארגון "חסדי נעמי" פועל קרוב לעשור שנים בעיר בית שמש ותומך במאות משפחות נזקקות, אלמנות, יתומים ומקרים קשים, באמצעות חלוקת מזון, פירות וירקות ושאר מוצרי מזון בקירור וכן הנעלה, פריטי לבוש חדשים ועוד.

הפעילות בעיר מתקיימת כיום במחסן קטן שהיה מיועד למכולת אשפה והוסב לנקודת חלוקה ארעית שנמשכת כבר קרוב לעשור שנים. את היוזמה נטלו על עצמן מס' נשים מקומיות, שהיו מתנדבות בעבר בסניפים אחרים של "חסדי נעמי" וכשנישאו – עברו להתגורר בבית שמש. כמתנדבות ותיקות בארגון, הן קלטו מיד שיש בסביבתן לא מעט משפחות המשוועות לעזרה ונרתמו מיד לפעילות, הן גייסו מתנדבות רבות המתאספות מידי שבוע לסייע באריזת המזון במחסן הקטן, לקראת החלוקה למאות משפחות נזקקות, יתומים ואלמנות.

לאחרונה, מספר הנתמכים בעיר בית שמש הלך וגדל וב"חסדי נעמי" הוחלט לבחון אפשרות להרחבת נקודת החלוקה המקומית, במקום מכובד יותר וקבוע, שייתן מענה הולם לצרכים הרבים. לשם כך, נפגשו כאמור הרב כהן ונציגי הארגון עם ראש העיר, בכדי לדון בדרכים אפשריות להרחבת הפעילות.

 

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, בפגישה עם יור חסדי נעמי הרב יוסף כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן