נס ט"ו בשבט בסורוקה

דווקא כשחדרי המיון והמחלקות הפנימיות עמוסים ומלאים עד אפס מקום, הגיעו מתנדבי עמותת "חסדי נעמי" לבית החולים "סורוקה" בבאר-שבע, להביא את אווירת חג ט"ו בשבט לילדים המאושפזים, כחלק מפרויקט נרחב של העמותה שכלל חלוקת "ערכות ט"ו בשבט" לנזקקים מתושבי העיר.

יום ט"ו בשבט – ראש השנה לאילנות מצא השנה ילדים רבים מאושפזים בבתי החולים. חדרי המיון, המחלקות הפנימיות ומחלקות הילדים קרסו תחת הנטל והיו עמוסים לעייפה בילדים ומבוגרים שנדבקו במגפת השפעת ובמחלות חורף נוספות, כותרות מדורי החדשות דווחו על תפוסה מלאה, הרבה מעבר לתקן.

ילדים אלו, שלא השתתפו בחגיגות הנטיעות ובמסיבות בבתי הספר, זכו השנה לחוויה מקפיצה וכיפית, כשמתנדבי עמותת "חסדי נעמי" הגיעו למחלקה מלווים בבובות ענק וחילקו להם מארז ממתקים מיוחד ומתנה אישית לכל ילד.

אל המתנדבים בבית החולים סורוקה, הצטרף המוזיקאי אשר דור, שהפעיל והקפיץ את הילדים וערך עבורם את מסיבת ט"ו בשבט בתוך המחלקה.

"זה מרגיש כמו בבית הספר, כמעט שכחתי שאני חולה" אמר אחד הילדים. אבל מה שהכי ריגש את המתנדבים זה אב לילד מאושפז, שרדף אחריהם לאחר האירוע כשהחלו לצאת מבית החולים וסיפר להם שבנו הקטן, שלא רצה לאכול כלום שלושה ימים וכבר חובר להזנה דרך הוריד, החל לפתע לגלות סימני תאבון ולאכול, "זה רק בזכותכם" אמר, "המסיבה הזאת נתנה לו מצב רוח, חוללתם כאן נס!"

מסיבת הט"ו בשבט נערכה בבית החולים "סורוקה" כחלק מפרויקט נרחב שכלל "ערכות ט"ו בשבט" במארזים מעוצבים המכילים פירות יבשים, זיתים, חטיפים שונים ובקבוק מיץ ענבים, אותם חילקה עמותת "חסדי נעמי" למאות משפחות נזקקות בבאר שבע, במקביל לחלוקה השבועית הקבועה של פירות ירקות ומצרכי מזון.

עמותת "חסדי נעמי" מעניקה סיוע שבועי קבוע בחלוקת סלי מזון, פירות, ירקות ופריטי לבוש למאות משפחות נזקקות מכל גווני האוכלוסייה בבאר שבע, במקביל לתמיכה באלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ באמצעות 40 תחנות חלוקה.

אבישי לוי, מנהל סניף "חסדי נעמי" בבאר שבע, מדווח כי העמותה מתכוונת להרחיב את פעילותה בבאר שבע ובקרוב יעבור מקום החלוקה לסניף חדש ומרווח יותר, שיענה על כל הדרישות ויספק את הצרכים המרובים של קשיי היום בבאר שבע.

עוד על פעילות העמותה, והצטרפות להתנדבות או תרומות, ניתן לקבל באתר "חסדי נעמי": www.naomi.org.il או במוקד הארצי בשיחת חינם: 1-800-677-777

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן