מה היה בפורים 2022

פורים הוא אומנם חג קצר אבל העשייה הייתה מרובה. בפורים הזה דאגנו לשמוח ולשמח ניצולי שואה וקשישים ברחבי הארץ. החיוכים והמילים החמות ששמענו מפיהם רק עודדו אותנו להגיע למקום הבא.

איך הכל התחיל

עמותת חסדי נעמי פועלת באופן שוטף למען הקשישים וניצולי שואה הזקוקים לסיוע ותמיכה. התמיכה המתמשכת בהם גורמת להבין שגם בפורים הם זקוקים למזון. מצרכי מזון בסיסיים כדי שיוכלו להכין ארוחה חמה. 

כולם רואים את משלוחי המנות שנוהגים לחלק לכבוד חג פורים. הם נמצאים בכל מקום, קיוסקים, סופרים, ילדים המחזיקים בידיים משלוח מנות שקיבלו בבית הספר. לכל משלוחי המנות דבר משותף, כולם מלאים בממתקים. מגוון רחב מאוד מהם, שוקולדים, חטיפים, סוכריות, מאפים ועוד. אומנם הילדים מאוד שמחים מכל המתוק, אך קשישים וניצולי שואה רבים אינם זקוקים לכל זה. 

מתנות לאביונים ומשלוחי מנות מפתיעים 

העמותה החליטה לקיים את מצוות "מתנות לאביונים" על צידה הטוב ביותר. משלוחי המנות קיבלו תפנית מעניינת והותאמו לצרכים של הנתמכים. כל משלוח הכיל מגוון מוצרי יסוד כמו, טחינה, שימורי טונה, תירס וכד'. כמובן שלכל משלוח התווספו גם אוזני המן על מנת לסמל את החג ובכל זאת להוסיף משהו מתוק. 

ניצולי שואה וקשישים קיבלו את המארזים במסיבת פורים שאורגנה לכבודם על ידי העמותה. מזון זה חשוב אך לחייך ולשמוח בפורים חשוב גם כן. המסיבות כללו, כיבוד מוזיקה, ריקודים המון חיוכים וחלקות משלוחי המנות. 

החלוקה והמסיבות

חלוקת המשלוחים וקיום מצוות מתנות לאביונים נערכה במסיבות מיוחדות למען ניצולי השואה.
המסיבות נערכו במספר מקומות בארץ. 

המסיבה ברמת גן

מסיבת פורים שנערכה בדיור הציבורי ברמת גן, לכלל הדיירים. אל הדיור המוגן הגיעו משאיות החסד מלאות במשלוחי מנות, ערכות חורף, כיבוד, תחפושות ועוד. אל המסיבה הצטרפו גם מנהלי חנויות פקטורי 54 בהתנדבות כדי לשמח את הקשישים וניצולי השואה. 

צפו בוידאו מהמסיבה: 

המסיבה בירושלים

מסיבת פורים למען ניצולי שואה נערכה בעיר ירושלים בשיתוף פעולה עם עמותת עזרת אבות. באירוע היו כ100 ניצולי שואה שקיבלו משלוח מנות. למסיבה זו הגיעו מתנדבים רבים, ביניהם נגנים וליצנים רפואיים.

צפו בוידאו ממסיבת הפורים בירושלים:

כמה מילים לסיכום 

בפורים השנה פעלנו על מנת לדאוג לניצולי השואה והקשישים. קיימנו ועזרנו לאחרים לקיים את מצוות מתנות לאביונים. אנחנו ממשיכים בפעילות שלנו למען האוכלוסייה, לפנינו עוד מספר רב של פרויקטים על מנת לתת את מעטפת התמיכה הטוב ביותר שהעמותה יכולה.

מסיבת פורים יצאה לפועל בזכות הירתמות הציבור והתרומות הרבות שהתקבלו למען פרויקט זה. חסדי נעמי מפעילה עוד מספר פרויקטים למען האוכלוסיות החלשות, מזמינים אותך להיכנס לאתר גיוסים ולתמוך בפרויקטים של העמותה.

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן