משלוחי מנות עם ממתקים זה נחמד אבל מי נהנה מכל זה?!

פורים ממש מעבר לפינה וכולם כבר עסוקים בהרכבת משלוחי מנות. גם אנחנו בחסדי נעמי מכינים משלוחי מנות שנחלק לניצולי שואה. המשלוחים שלנו שונים בנוף כי הם מלאים במגוון מוצרי מזון ולא ממתקים, להם הניצולים באמת זקוקים. 

משלוחי מנות ללא ממתקים 

פורים מתקרב בצעדי ענק וניתן לראות בכל מקום משלוחי מנות. יש אנשים שאוהבים להרכיב לבד את המשלוח ויש את אלה שאוהבים לקנות מוכן. למשלוחים של שני סוגי האנשים דבר משותף, הם מלאים בשוקולדים, סוכריות שונות וצבעוניות, חמצוצים, חטיפים ועוד מבחר גדול של ממתקים שונים. ממתקים וסוכר זה נחמד, אך מי שנהנה מכמות גדולה כזו של ממתקים אלה בעיקר הילדים.

ניצולי שואה רבים נאלצים לעשות ויתורים על דברים בסיסיים. על מנת להקל על הניצולים בבחירות הקשות נולד הרעיון לתת להם מוצרי מזון. פורים זה הזדמנות נהדרת להעניק לניצולי השואה מארז חגיגי עם מגוון של מוצרי מזון. 

 

הרכבת המשלוחים

משלוחי המנות  לניצולי השואה מורכבים ממספר של מוצרים שונים.  חלק מהפריטים מגיע בצנצנות שבירות, חלק באריזות שעלולות להימעך וחלק גם יכולים להיקרע או להישפך. לכן היה חשוב לארוז כל משלוח באופן ידני עם תשומת לב רבה לפריטים ומיקומם. 

את המארזים הרכיבו מתנדבים שהגיעו במיוחד למטרה זו. קבוצה של חיילי מצ"ח הגיעו למחסן הלוגיסטי הפשילו שרוולים והחלו לארוז. כל מארז הורכב עם המון תחושת שליחות, התרגשות וכמובן שבאהבה גדולה.  

החיילים עבדו בעבודת צוות יוצאת דופן. הם חילקו את המשימות ביניהם ויצאו לדרך. אחד מקפל, אחר מעצב, השלישי דואג שכלום לא חסר וכך עד מהרה נארזו 150 מארזים לניצולי השואה

אריזת משלוחי מנות

תכולת משלוחי המנות 

תכולת משלוח המנות נבחרה באופן קפדני. לאחר סקר שוק קטן ובהתייעצות עם ניצולי השואה עצמם הוחלט על פריטי המזון. הוחלט על מספר מוצרים שחזרו על עצמם. 

משלוחי המנות שהורכבו לניצולי השואה מכילים, קפה ,תה, טונה, טחינה ועד מספר רב של מוצרים. כמובן שגם אוזני המן יש במארז, הרי זה חג פורים. 

משלוחי מנות \

התוכניות להמשך

מארזי המזון כבר מוכנים. נשאר רק לחלק לניצולי השואה. חסדי נעמי ארגנה יחד עם עמותת עזרת אבות מסיבת פורים לניצולי השואה בירושלים. במסיבה זו ניצולי שואה יקבלו את המארזים. במסיבה יהיה גם בופה, שירים, ריקודים ואווירה שמחה של פורים.

זו לא המסיבה היחידה שמתוכננת. חסדי נעמי מתכננת ורוצה לערוך עוד מספר מסיבות פורים לניצולי שואה ברחבי הארץ. בכל מסיבת פורים הניצולים יקבלו משלוח מנות עם מוצרי מזון.

על מנת שהכל ייצא לפועל כמתוכנן חסדי נעמי מזמינה אותך לתמוך בפרויקט ולתרום להכנת המשלוחים לניצולי השואה.

מזמינים אותך גם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ולהישאר מעודכנים בכל הפעילויות.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן