ניצולי שואה מתרגשים לבחור בגדים

בעיר הנמל אשדוד מתגוררים מאות ניצולי שואה. חלקם הגדול מתקיים מקצבה זעומה שאינה מספיקה לדברים בסיסיים, לדוגמא חימום הבית והגוף בחורף. חסדי נעמי חילקה לניצולים ביגוד מחמם ומגוון מוצרי חימום. 

פרויקט החורף של חסדי נעמי  

בכל שנה במהלך החורף עמותת חסדי נעמי יוצאת בפרויקט רחב היקפים לגיוס מוצרי חימום לניצול שואה.  

פרויקט החורף הוקם מתוך אמונה שניצולי שואה לא צריכים לשרוד יותר!  הם סבלו מספיק בצעירותם ומגיע להם להזדקן בכבוד, לא מגיע להם לחיות . בשיחות שנערכו עם איתם הם אומרים בקול מבויש אך ברור, "אנחנו נאלצים לבחור בין אוכל לחימום בחורף".
כחלק מהפרויקט מגיעים מתנדבים למחסן הלוגיסטי של העמותה ומכינים את ערכות החורף. הערכה כוללת בדרך כלל צעיף, כובע, כפפות, שמיכת פוך או קטיפה ורדיאטור. לאחרונה העמותה רכשה מאוד פרטי ביגוד מחמים לחורף שיתווספו לערכות.
השנה בפרויקט החורף חסדי נעמי הציבה לעצמה יעד, 5000 ערכות חורף. 5000 ניצולי שואה וקשישים שיקבלו מגוון של מוצרי חימום לחורף. מידי שבוע חסדי נעמי מחלקת עשרות ואפילו מאות של ערכות חורף לנזקקים. החלוקה של הציוד מתבצעת בערים שונות בכל רחבי הארץ. 

יום חלוקה לניצולי שואה באשדוד 

אחד מימי החלוקה הרבים שהתבצעו, נערך בעיר אשדוד. משאיות החסד של העמותה הגיעו עם כל ציוד החורף למועדון של ניצולי שואה בעיר שם נערכה החלוקה. כל ניצול וניצולת שואה שהגיעו למועדון קיבלו את ערכת החורף וזכו לבחור פרטי לבוש מחממים לחורף.

צפו בסרטון מתוך יום החלוקה: 

במהלך יום החלוקה היה ניתן להרגיש באוויר את הערכה וההתרגשות של הניצולים. ניצול שואה אחד סיפר שכבר שנים לא קנה בגדים חדשים והאפשרות לבחור בגדים ריגשה אותו מאוד.

מבחר הבגדים שעמד לרשותם כלל, גרביים לגברים ונשים בצבעים ובאורכים שונים, סטים של פוטרים וטרנינג לגברים, קפוצ'ונים במגוון צבעים ודגמים לנשים, גופיות, גטקס וסריגים. כל הבגדים נקנו בכל המידות על מנת שכולם יוכלו לבחור את מה שמתאים.

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן