סופה של כל התנדבות- לצאת לפועל!

פעילות מרגשת במיוחד נערכה השבוע בירושלים. חסדי נעמי ערכה שיתוף פעולה בין תיכון פסגות מרשת עתיד שנמצא בעיר ומתנ"ס אשכולות. שיתוף הפעולה היה מרגש ומספק לכל המשתתפים.

התנדבות נערות מתיכון מפסגות

עמותת חסדי נעמי עובדת עם מתנ"ס אשכולות במהלך השנה ותומכת בניצולי השואה והקשישים של המתנ"ס. שיתוף הפעולה נערך על ידי חסדי נעמי בין בית ספר פסגות למתנ"ס אשכולות.

המורה רותי ברויר מתיכון פסגות יזמה את יום ההתנדבות של הבנות בחסדי נעמי. הפעילות הייתה אמורה להתרחש כבר לפני תקופה, אך בגלל סיבות שונות נדחתה תקופה ארוכה. השבוע הפעילות סוף-סוף יצאה לפועל. ההתרגשות הורגשה באוויר, כולן יחד היו מלאות באנרגיות חיוביות ומוכנות לתת מזמנן הפרטי על מנת לעזור לזולת. הנערות והמורות היו נרגשות לפעילות שיצאה לפועל לאחר תקופה שנדחתה.

ההתנדבות יצאה לדרך

משאיות החסד של חסדי נעמי הובילו אל המתנ"ס ארגזים עם ערכות החורף. ערכת חורף כוללת, שמיכת פוך או פליז, כובע, כפפות וצעיף. חשוב לציין שכל הציוד שהקשישים מקבלים הוא חדש. הנערות יחד עם המורות שליוו אותן בפעילות הגיעו למתנ"ס אשכולות חמושות בחיוכים ואנרגיה גבוה.

המתנדבות התחלקו לקבוצות קטנות והחלו לחלק את ערכות החורף. הקבוצות עברו בן דירות הקשישים והביאו להם את הערכה עד לפתח הבית. קשישים וניצולי שואה רבים מתלוננים על הבדידות איתה הם נאלצים לחיות. לכן בנוסף לערכות החורף שחולקו, הבנות נשארו למעט זמן יחד עם הקשישים והנעימו להם את הזמן. כל הערכות חולקו במהרה. הבנות, המורות וכמובן שגם הקשישים והקשישות שקיבלו את הערכות היו נרגשים ושמחים. הבנות הרגישו את הסיפוק מעשיית הטוב, הקשישים והקשישות ידעו שבגל הקור הבא יהיה להם חם יותר.

התנדבות

החיוכים והאווירה החמה שהייתה בדירות אליהן הבנות הגיעו חיממה את הלב. דרך המסיכות, היה ניתן לראות את החיוכים של כולן.
הערכה הרבה של הקשישים והקשישות לנערות שהביאו להם ציוד חימום, נשמעה ללא הפסקה.

תודות

חסדי נעמי רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בפעילות הנפלאה. לרשת עתיד, מתנ"ס אשכולות, תודה רבה למנהלת בית הספר הגב' נחמה טביב, לצוות ההוראה שירלי, אלישבע, רות ורותי. וכמובן תודה רבה לנערות שהגיעו להתנדב ולחמם את ליבם וגופם של הקשישים.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן