פרס ירושלים לחסד הוענק על ידי שרת החינוך ליו"ר חסדי נעמי

בכנס ירושלים של עיתון "בשבע" הוענק פרס ירושלים המחולק מידי שנה בתחומים שונים. הוועדה הכריזה על 13 זוכים בפרס לכנס ה-19. פרס ירושלים לחסד הוענק ליו"ר עמותת חסדי נעמי, הרב יוסף כהן.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

צילום: חיים טויטו

שרת החינוך מעניקה פרס ירושלים

צילום: חיים טויטו

צילום: חיים טויטו

 

פרס ירושלים

עיריית ירושלים מעניקה את פרס ירושלים בתחומים שונים. וועדת הפרס בחרה ב13 זוכים לאחר תהליך בחירה קפדני. הוועדה בחרה 13 ארגונים ואישים בתחומי עשיה שונים שפעלו למען עם ישראל והחברה. הארגונים והאישים אשר בחרה הוועדה קיבלו את הפרס בטקס מכובד בעיר ירושלים.

הפרס מחולק במגוון של תחומים החל מרווחה תחומי הבריאו דרך חסד, אחדות וכן עוד מספר קטגוריות רבות. בין הזוכים בפרס היו הרב יוסף כהן, יו"ר עמותת חסדי נעמי, רמי לוי, הסופרת אמונה אלון ועוד שמות גדולים נוספים. הרב יוסף כהן קיבל את פרס ירושלים לחסד על פעילותו למען הזולת.

כתבו על חסדי נעמי

בכתבה שנכתבה ב"שבע" מיד לאחר הכרזת הזוכים בפרס נכתב:
"פרס ירושלים לחסד יוענק לרב יוסף כהן יו"ר ומייסד ארגון "חסדי נעמי" על פעילות רבת שנים למען הזולת. עוד הוסיפה הועדה וציינה כי ארגון "חסדי נעמי" מחלק מידי שבוע אלפי חבילות מזון לכל מי שידו אינה משגת וזאת ללא סימני זיהוי של העמותה במטרה למנוע מבוכה ולשמור על כבודם של הנתמכים".

פרס ירושלים לחסד

אודות חסדי נעמי

את העמותה הקים הרב יוסף כהן הקים לפני 38 שנים. אז יוסף היה נהג אוטובוס בחברה פרטית והסיעה תלמידים לבית ספר. בעבוד היומית הבחין יוסף בילדים לבושים בגדים קרועים ועם ציוד בלוי. המראות הזכירו ליוסף כהן את ילדותו. הרב יוסף כהן מספר שהוא מכיר את העוני מקרוב, הרב גדל במשפחה קשת יום ולא היה מי שיעזור לכן החליט לפעול למענם.

יוסף כהן ביקש אישור מחברת ההסעות והפך את האוטובוס לארגון חסד נייד. תחילה פעל לבדו, בסיום יום עבודה היה אוסף ציוד ומוצרי מזון, אורז, ממיין ומחלק אותם בין המשפחות. ככל שפעילותו התרחבה כך גם מערך הפועלים. ילדיו הצטרפו, אליהם הצטרפו החברים ולאט לאט נוצר מערך מתנדבים שלם.  

היום לעמותה פעילות נרחבת ברחבי ארץ. העמותה מונה כ20,000 מתנדבים פעילים באופן קבוע. יש 45 נקודות חלוקה הפרוסות ברחבי הארץ ו4 מרכזים לוגיסטיים. מחלקים טונות של מזון יבש ומזון מקירור לאלפי לנתמכים.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן