עדן בן זקן וניצולת שואה בהוצאת שיר חדש מרגש במיוחד!

זמרת העשור עדן בן זקן ביצעה שיר מרגש במיוחד לכבוד יום השואה הבינלאומי. השיר נכתב על ידיי ניצולת השואה אילנה קליין, שחוותה בעצמה את זוועות השואה בגיל צעיר.

"קולנו למרחק עוד ישמע", שם השיר, יצא לאור ביום חמישי ה27 לינואר, לכבוד יום השואה הבינלאומי. השיר הנוגע לב שייך לקמפיין היוצא דופן "זה לא סיפור זו היסטוריה". הקמפיין נועד להילחם אל מול מכחישי שואה.
היום הקמפיין רץ בארץ ובפולין. בעקבות ההודעה מראש ממשלת פולין, המזכה את פולין מכל אחריות בשואה, הוחלט לפרסם את הקמפיין שם. יכנסו כאן להמשך קריאה על הקמפיין הבינלאומי.

למה עדן בן זקן?

כנראה לא הרבה יודעים, אבל השם המלא של הזמרת הוא עדן פסיה בן זקן. השם פסיה היא קבלה על שם סבתא שלה. הסבתא נולדה בפולין, היא גם ניצולת שואה, ככה שבשביל עדן יש המון רגש מאחוריי כל העבודה שנעשית.
בנוסף, כותבת השיר אילנה קליין, גם היא ניצולת שואה מפולין. במהלך הצילומים סיפרה לנו שבמלחמת העולם השנייה הנאצים ניסו להרוג אותה 15 פעם.

האזינו לשיר המרגש:

לשיתוף הפעולה המדהים ויוצא דופן הזה, הייתה אחראית העמותה שלנו, "חסדי נעמי", שעומדת מאחורי הרעיון, השיתוף פעולה וחלק מהביצוע עצמו.
אנחנו תומכים כל השנה בכ-5000 ניצולי שואה מכל הארץ. לצערנו המצב שלהם קשה, הם נעזרים בנו, אם זה מבחינת כלכלית וגם רגשית. לכן, הוקם הפרויקט "no story, history", כדי להילחם אל מול מכחישי שואה, ולהזכיר לעולם שזוועות השואה גם חלק מההיסטוריה של העם היהודי, ולא יהיה מקום לשינויים לטובת אחרים.

צפו בסרטון, עדן בן זקן מספרת על העבודה איתנו:

אהבתם את העבודה שלנו?
שתפו את הכתבה ועזרו לנו לקדם את הפעילות שלנו דרך הרשתות החברתיות!

רוצים לעזור עוד?
מזמינים אתכם להיכנס לאתר גיוסים ולתרום עבור ניצולי השואה הזקוקים:

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן