טו בשבט- החג של העצים והצוות הרפואי?!

טו בשבט הוא חג המזוהה עם נטיעת עצים, פירות יבשים התחדשות וכמובן יום ההולדת של האילנות. העצים שמייצרים עבורנו את החמצן, מזכירים לנו בימים אלה את הצוות הרפואי. לצערנו הרב, אנשים רבים חלו בקורונה והתקשו לנשום. הרופאים שנמצאים בחזית המאבק במחלה היו שם כדי להחזיר את החמצן לאנשים.

הקשר בין רופאים וטו בשבט 

כולנו כבר יודעים שלצמחים ועצים תפקיד משמעותי בחיי בני האדם ובעלי החיים. הצמחייה עוזרת הרבה בנשימה ליצורים החיים. עצים סופגים פחמן דו חמצני הנמצא באוויר ומשחררים חמצן, אותו בני האדם והיצורים החיים נושמים. התהליך הטבעי של העצים לשחרור החמצן הוא חיוני לקיום חיים. 

מגפת הקורונה שהתחילה ב2019 גרמה לכולנו להבין שהחמצן הוא לא דבר ברור מאליו. לצערנו הרב המוני אנשים התקשו לנשום וחוברו בעזרת צוות רופאים מומחה למכונות הנשמה. הדבר המתבקש הוא להקביל את הרופאים והצוות הרפואי לעצים שמספקים את החמצן. אלה שתמיד היו ויהיו שם, על מנת להחזיר את יכולת הנשימה של החמצן אותו אנחנו כל כך צריכים. 

במשך תקופה ארוכה מאוד, כבר כשלוש שנים הצוות הרפואי עובד קשה. כל מחלקות הרפואה מושפעות ועובדות ימים כלילות בעקבות הקורונה שתקפה אותנו ב2019. כולנו יכולים להסכים, לצוות הרפואי מגיעה תודה מיוחדת על עבודתם הקשה. 

חסדי נעמי מודה לצוות הרפואי

חסדי נעמי החליטה שהשנה בטו בשבט צריך להודות לצוות הרפואי, על כל עבודתם הקשה במהלך התקופה האחרונה. ההחלטה להודות לצוותים הרפואיים דווקא בחג האילנות מגיעה מתוך הרצון להדגיש כמה הרופאים חשובים בחיינו, כמו העצים שמייצרים לנו את החמצן לנשימה. 

מארזי טו בשבט נארזו בעמותה. המארזים המפנקים של ט"ו בשבט אותם ארזו עובדים ומתנדבים בחסדי נעמי מכילים פירות יבשים שמזוהים עם החג, מגוון רחב של אגוזים שונים, שוקולד וממתקים. את המארזים יחלקו עובדי ומתנדבי העמותה לצוותים הרפואיים בבתי החולים השונים בארץ. 

אריזות טו בשט

טו בשבט הוא חג של פריחה, צמיחה והתחדשות. אנחנו מקווים שחג האילנות יביא איתו בשורות טובות. חסדי נעמי מאחלים בריאות איתנה, מודים מקרב לב ומעריכים את העשייה והעבודה הקשה של הצוותים הרפואיים בכל בתי-החולים ברחבי הארץ. 

לחסדי נעמי פעילות רחבה בתחומים רבים. לקריאה על פעילויות נוספות של העמותה ניתן ללחוץ כאן.

 

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן