פעילות שיא בחסדי נעמי לחג פסח תשפ"ד

הפרויקטים של חג פסח תשפ"ד ברגעי שיא

עבור אוכלוסיות שונות הנמצאות במצב כלכלי קשה  החגים הם הוצאה כלכלית מאתגרת ואף בלתי אפשרית. חגיגה וציון חג פסח תשפ"ד לקשישים, ניצולי שואה נזקקים, משפחות קשות יום, אלמנות יתומים ועוד לא נראה כבר השגה . אולם, הודות למאמצים הנרחבים של עמותת חסדי נעמי, רבות מהאוכלוסיות האלה זוכות לחגוג את חג פסח תשפ"ד בצורה מוכבדת וחגיגית.

חסדי נעמי הפעילו מספר פרויקטים שונים על מנת להעניק סיוע בתחומים רבים. תחילה בחסדי נעמי נערכו והתכוננו לפעילויות השונות, אך בימים אלה מתרחשת פעילות רבה כדי להגיע למטרות. 

בין הפרויקטים השונים היו גיוס מאות מתנדבים לאריזת חבילות המזון, הפצת סלי מזון לנקודות החלוקה, תיאום מתנדבים לאיסוף וחלוקה את הבית, חלוקות ייעודיות לקשישים וניצולי שואה, הזמנת קשישים וחיילים בודדים לחגיגית ליל סדר "ביחד" ועוד פעילות רבה. 

פעילות שיא באריזת סלי מזון לחג פסח תשפד

במהלך השבועות האחרונים, מאות מתנדבים התגייסו למען המשימה החשובה של הכנת וחלוקת אלפי סלי מזון לקראת חג פסח. במחסן הלוגיסטי של העמותה בירושלים, התנדבו אנשים מכל שכבות הציבור – מצעירים ועד מבוגרים, מתושבי ירושלים ומערים אחרות. הגיעו קבוצות מארגונים, חברות, בתי ספר ומכל קשת האוכלוסייה. יחד, הם ארזו אלפי סלי מזון לחלוקה לאלפי הנתמכים של העמותה.

המתנדבים הרבים שפקדו את המחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בירושלים סייעו רבות לפעילות העמותה לרגל פסח. בזכות ההתנדבות והעבודה שלהם בהרמוניה יוצאת דופן בחסדי נעמי חילקו את סלי המזון של פסח מבעוד מועד כך שאף נתמך לא נשאר ללא מענה.  

 בימים אלה, פעילות השיא של חסדי נעמי לרגל פסח נארזים עוד סלי מזון ומחולקים לנקודות החלוקה ונתמכי העמותה. מתנדבים עוד מגיעים למחסן ומסייעים רבות לאריזת סלי המזון לחלוקות. 

חלוקות סלי מזון של פסח

לחסדי נעמי נקודות חלוקה כמעט בכל רחבי הארץ. סלי המזון שנארזו על ידי המתנדבים נשלחים במשאיות החסד הגדולות של העמותה לנקודות החלוקה ברחבי הארץ. לנקודות חלוקה אלה מגיעים נתמכי העמותה על מנת לקחת את סל חבילת המזון של פסח.

מלבד נקודות החלוקה הרבות של העמותה, מסתייעת חסדי נעמי במתנדבים עם רכבים. מתנדבים אלה עוזרים בחלוקת  סלי המזון לאותם האנשים שמתקשים לצאת מהבית. קשישים וניצולי שואה שמרותקים לביתם ואינם מסוגלים להגיע לקחת את סל המזון, מקבלים את החבילות עד ביתם.

בין המתנדבים היקרים שעוזרים בחלוקה, לוקחים חלק גם שוטרים. הם מגיעים עם הניידות למחסן הראשי של חסדי נעמי, אוספים את חבילות המזון ולוקחים אותם על פי כתובות. 

בערים המרוחקות בהן לחסדי נעמי אין נקודות חלוקה או מתנדבים עם רכבים העמותה יוזמת ימי חלוקה מרוכזים. בערים רבות עם ריכוז קשישים וניצולי שואה גבוה, חסדי נעמי מגיעים עם משאית החסד לחלוקה מרכזית עבור ניצולי השואה הקשישים הנזקקים בעיר. 

בין הערים אליהן צוות חסדי נעמי הגיע, היא העיר הדרומית אשקלון. ניצולי שואה וקשישים רבים בעיר חוששים לצאת ולהתרחק לכן חסדי נעמי ערכו שם חלןלוקה מרכזית.

את חג פסח תשפד חוגגים ביחד

פעילות חסדי נעמי לא הסתכמה רק בחלוקת סלי מזון, ואריזה שלהם. העמותה ארגנה גם אירוע מרגש של ליל סדר עבור ניצולי שואה וחיילים בודדים.

חסדי נעמי הזמינה עשרות ניצולי שואה וחיילים בודדים לחגוג את ליל הסדר, ביחד, במלון מפאר בירושלים. אף אדם לא צריך לשבת לבד בליל הסדר, לכן העמותה יזמה פרויקט מיוחד זה. 

חיילים בודדים וניצולי שואה יתכנסו ביחד סביב שולחן חדידי במיוחד במלון הרבהרט סמואל בירושלים. צוות חסדי נעמי יצא להזמין באופן אישי את החיילים וניצולי השואה למלון. 

כל המוזמנים וגם הצוות התרגשו לשמוע שאת פסח תשפ"ד לא יחגגו לבד, השנה את פסח יחדדו עם עשרות אנשים נוספים. ליל סדר מכובד שייערך על ידי רב במלון.

ימים ספורים לפני חג פסח תשפד

במהלך תקופה ארוכה, מאז סוף חג פורים, חסדי נעמי פועלים על מנת לסייע לאנשים לחגוג את פסח בכבוד. 

כל הפרויקטים שחסדי נעמי הפעילה יצאו לפועל ופועלים עד כניסת החג על מנת להעניק לכל נתמכי העמותה את הסיוע הטוב ביותר לרגל החג. כל הפעילות המורכת יצאה לפועל בזכות המתנדבים הרבים שתרמו מזמנם וסייעו לפעילות העמותה בפסח וכמובן גם מכספי בזכות הלב הרחב והתרומות שנאספו. 

פסח עדיין לא כאן ובחסדי נעמי יש עוד עבודה רבה עד לחג, לתמיכה בפרויקטים השונים ניתן ללחוץ כאן

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן