משלוחי מנות בחג פורים מחסדי נעמי

מבצע פורים בחסדי נעמי

בימים אלו, לרגל חג פורים המתקרב, יוצא ארגון "חסדי נעמי" במבצע אריזת והפצת משלוחי מנות לניצולי השואה, קשישים נזקקים ולראשונה גם לחיילי צה"ל.

אריזת משלוחי מנות

מידי שנה לרגל חג פורים בחסדי נעמי מתנדבים רבים מגיעים לארוז משלוחי מנות. השנה העמותה קיבלה פניות מקשישים וניצולי שואה שרצו להירתם למאמץ המלחמתי ולהתנדב למען חיילים. עמותת חסדי נעמי דאגו להגשים להם את הבקשה. 

צוותי "חסדי נעמי" רכשו את כל המוצרים עבור משלוחי המנות והביאו הכל לדיור מוגן 'פורטאה בכפר' של בני הדור השלישי. שם ארזו את החבילות קשישים וניצולי שואה יחד עם המטפלים שלהם וצוות חסדי נעמי- "רגע קסום של אחווה וחיבור בין צעירים למבוגרים במשימה משותפת למען עם ישראל". 

המשלוחים שארזו הכילו מגוון רב של מוצרים. מלבד חטיפים וממתקים, בחבילות היו גם מוצרים בסיסיים שיכולים להוות ארוחה מזינה – פירכיות, טחינה, שימורי תירס וטונה, נמס בכוס, תה, קפה ועוד.

הקשישים וניצולי השואה שלקחו חלק בפעילות אמרו שהפעילות הזאת גרמה להם להרגיש תחושת סיפוק אדירה, כאילו חזרו לצעירתם שוב. רוח הנתינה לא פוסחת על אף גיל בישראל. כולם רוצים להיות חלק להתנדב ולעשות למען האחר, במיוחד בתקופה מורכבת זו. 

מסיבות חג פורים

חסדי נעמי מתכננים גם לערוך מסיבות פורים, לחגוג לשמח ולעודד חיילים שנמצאים בסדיר ובמילואים, קשישים וניצולי שואה. חגיגות פורים מתוכננות להתקיים בבסיסים צבאיים לשמח את החיילים, ובבתי אבות לקשישים. המסיבות יכללו חלוקה של משלוחי המנות שארזו המתנדבים באהבה רבה. חסדי נעמי דואגים גם לארגן מוסיקה משמחת ואוכל מפנק למשתתפים במסיבה. 

חסדי נעמי מזמינים את הציבור להצטרף למבצע גיוס המונים כדי לאפשר לניצולים, לקשישים ולחיילים להנות ממשלוח מנות מכובד בחג הפורים.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן