מבצע ענק חסר תקדים של 'קמחא דפסחא' 2023

פעילות מיוחדת לרגל חג פסח תשפ"ג

פעילות העמותה

חסדי נעמי פועלת כבר כ-40 שנה מידי יום על מנת לסייע לנזקקים. העמותה דואגת לזקקוקים בכך לאוכל במהלך כל השנה, לרגל חגים מיוחדים למוצרים המזוהים עם החג, לציוד חימום בחורף, לציוד בית ספר לקראת הלימודים ועוד. 

לרגל חג פסח נרשמה בעמותה פעילות ענפה, מבורכת ומרגשת. אלפי מתנדבים הרימו את הכפפה ביניהם שוטרים וחיילים לצד מתנדבים מכל הארץ במבצע ענק חסר תקדים של 'קמחא דפסחא' 2023. 

פעילות חסרת תקדים בחסדי נעמי לחג פסח

אלפי שוטרים וחיילים לצד מתנדבים מכל הארץ במבצע ענק חסר תקדים של 'קמחא דפסחא' 2023

מתנדבים רבים, אלפים במספר הגיעו לסייע לכבוד חג פסח. המתנדבים הגיעו לכל רחבי הארץ, מדרום ועד צפון. המתנדבים ארזו סלי מזון עם מוצרים כשרים לפסח, מיינו מוצרים, הכינו ערכות שי, ארזו פירות וירקות וחילקו עד לביתם של הנתמכים את כל הנדרש לחג. 

ההיענות של השוטרים והחיילים לסייע ולעזור הייתה מדהימה, בכל חלקי הארץ מהמחלקות והפלוגות השונות הגיעו שוטרים וחיילים להתנדב ולעזור באריזה וחלוקת סלי מזון. 

שוטרים רבים הגיעו ברכביהם וסייעו המון בחלוקת סלי המזון, פירות וירקות עד לביתם של ניצולי שואה, קשישים ומשפחות קשות יום אשר אינן מסוגלות להגיע בכוחות עצמן לקחת את המוצרים. 

תודה!

חסדי נעמי רוצה להודות ולהוקיר תודה לכל אלפי המתנדבים שנתרמו למען עשיית הטוב והדאגה לזולת. בזכות הנכונות שלכם להתנדב בכל רחבי הארץ עשרות אלפי נזקקים ישמחו לקבל סל מזון לפסח, ביניהם ניצולי שואה, קשישים בודדים ומשפחות קשות יום.

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן