צוות יד ושם הגיעו לחסדי נעמי בירושלים להתנדבות וגיבוש

"בשביל יד ושם, זה דרך להודות לניצולים"

"זה דרך להודות לניצולים שמספקים לנו עדויות ומידע על השואה."

"כל העובדים יצאו מגובשים, היה ממש כיף!"

צוות "יד ושם" הגיעו לארוז סלי מזון לאותם ניצולי שואה.

יחד עם הצוות של חסדי נעמי, ארזו וחילקו את המזון לניצולים, יחד עם ערכות חורף עם שמיכה, רדיאטור, כובע צמר, נעלי בית,  ועוד!

תורמים לחסדי נעמי שנים, ורצו לראות מאחורי הקלעים

הצוות של מכון הבינלאומי וחקר השואה, בנוסף לאנשי ההוצאה לאור של המוזיאון, הגיעו לסניף ירושלים של חסדי נעמי במטרה להתנדב לעזור. חלק מהמתנדבים סיפרו שהם תורמים לחסדי נעמי שנים, ורצו לראות מאחורי הקלעים. התרגשו להכיר את הצוות, ולראות את העשייה המבורכת של הארגון. 

מדי יום, חסדי נעמי מספקים תמיכה ומזון ל10,000+ ניצולי שואה, בנוסף למשפחות נזקקות, ומאז 07.10.2023 גם לחיילי צה"ל ומשפחות העוטף.

בזכות תרומות, חסדי נעמי מספקים מזון, ביגוד חם, ושוברים לנזקקים כל ימות השנה.

במהלך יום ההתנדבות, צוות יד ושם ארזו בין היתר מזון יבש, ומוצרי יסוד כגון סוכר וקמח, בנוסף לשמן לבישול ויין לקידוש. את האריזות, הצוות של חסדי נעמי חילקו באותו יום לניצולי שואה, שהתרגשו מהביקור.

חלוקת מארזים לבתים של ניצולי שואה

"אבא שלי היה גונב לנו עלים של כרוב כדי לשרוד" נזכרת ציפי, ניצולת השואה ממועדון ניצולי השואה בירושלים. "יש לי גיס, שזקוק לסיוע, תבקרו גם אותו?" ביקשה. הצוות שהגיע לבתים של הניצולים לקחו את הפרטים של הגיס, ונתנו לניצולה את פרטי הקשר האישיים שלהם, על מנת לשמור על קשר.

הניצולים ליוו אותנו עד המעלית, ולא רצו שנעזוב. התעקשו שנשאר לשתות משהו לפני שנמשיך לניצול הבא.

חסדי נעמי חילקו גם ערכות חורף, הכללת נעלי בית, שמיכות, רדיאטור, כובע צמר ועוד, לניצולים שביקרו. כחלק מפרויקט חורף, חסדי נעמי דואגים לערכות שיחממו את הניצולים שאין להם ממי לבקש עזרה. 

חסדי נעמי לא מפסיקים לעשות ולסייע לזקוקים. כולם מרגישים את הטמפרטורות הנמוכות והימים הגשומים. חסדי נעמי כבר החלה בקמפיין הגיוס לחלוקת מוצרי חימום לחיילים קשישים וניצולי שואה. 

בואו לקרוא עוד על פרויקט החורף של חסדי נעמי. לחצו כאן לקריאה

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן