סיקור מתעדכן: חסדי נעמי מתגייסת למען תושבי הדרום, החיילים ומשפחות האבלים

חסדי נעמי מתגייסים לסייע במלחמת חרבות ברזל

עמותת חסדי נעמי פועלת כבר כמעט 40 שנים ומסייעת בשגרה לאלפי משפחות, קשישים וניצולי שואה. מאז השבת השחורה שפקדה את מדינת ישראל העמותה נרתמה לפעול ולסייע לתושבי החזית והחיילים. 

גיוס חירום לתושבי הדרום

סיקור מיוחד של מיזמי חסדי נעמי במלחמת 'חרבות ברזל'

 מאז אותה שבת שחורה ששינתה את חיי כל האזרחים. יחד עם הכאב הגדול שאינו מרפה והתפילות למען החטופים, לנפגעי המלחמה ולכוחות הביטחון בחזית, יש הרבה תקווה. תקוות אלו באות לידי ביטוי בעשייה הרחבה של העמותה.

בימים אלה מתנהלים בחסדי נעמי שלושה פרויקטים משמעותיים לסיוע, חיזוק ותמיכה. הפרויקט שנועד לסייע למשפחות הדרום- חלוקת חבילות מזון עבור המשפחות בדרום והמשפחות המפונות. הפרויקט לחיזוק חיילי צה"ל- חלוקת תווי קניה, מארזים מפנקים, ספרי תהילים ועוד. פרויקט נוסף שהעמותה מפעילה בימים אלה הוא פרויקט לניחום משפחות אבלות. 

אלפי מתנדבים ותורמים התגייסו יחד עם העמותה למען משימה ברורה ורחבת היקף: לספק מענה סיוע רחב לאוכלוסיות הנפגעות ממצב המלחמה. בנוסף, אנחנו לא שוכחים לסייע למשפחות ולקשישים הזקוקים לתמיכה של העמותה באופן קבוע.

"לסייע"- חלוקת מזון וביגוד לתושבי הדרום

חסדי נעמי נרתמה לסייע למשפחות שגרות, ואלה שפונו מאזור הדרום ועוטף עזה. העמותה התגייסה  לסייע למשפחות בחבילות מזון ייעודיות המכילות מגוון רחב של מוצרי בסיס וביגוד חדש.  

כל המוצרים שחסדי נעמי מחלקת הם מוצרים חדשים. את המוצרים העמותה רוכשת התמיכה הרבה מהציבור. התרומות הרבות למען פרויקט זה נותנות את האפשרות לרכוש מוצרים רבים ולחלק ליותר משפחות. 

המוצרים נארזים בסלי מזון בקפדנות תוך התחשבות בעדינות המוצר. מתנדבים רבים מגיעים למחסן לסייע באריזת חבילות המזון. הם אורזים את המוצרים לפי רשימה כך שכל המוצרים יכנסו לסל המזון. המתנדבים מגיעים בימים אלה מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע. סלי המזון המוכנים נשלחים למשפחות הדרום על ידי מתנדבים עד לביתם או דרך נקודות חלוקה מסודרות. 

בנוסף, חסדי נעמי יצאה במיזם לאיסוף מוצרים שהציבור רוצה לתרום. נקודות החלוקה של העמותה ברחבי הארץ הפכו לנקודות איסוף. אזרחים רבים הגיעו והביאו איתם מוצרים לטובת החלוקה. מנהלי התחנות אספו את כל המוצרים, ארזו והעבירו לחיילים ומפחות על פי הצורך. 

"לחזק"- חלוקת תווי קניה ושי לחיילים

חסדי נעמי מקיימים פרויקט ייחודי עבור החיילים. העמותה בוחרת 'לחזק' את החיילים ולהעניק להם תווי קניה, מארזי עידוד וספרי קודש. אין ספור פניות הגיעו וממשיכות להגיע לעמותה מחיילים, בקשותיהם רבות ומגוונות.

חסדי נעמי החליטה להקים מייזם על מנת להצליח לענות על כמה שיותר מהבקשות. הפרויקט כולל חלוקת תווי קניה לחיילים כך שיוכלו לרכוש לעצמם את מה שרוצים וצריכים. העמותה גם דואגת לחלוקת ערכות מפנקות ומתנות צנועות כדי לשמח ולחזק את החיילים. בעקבות בקשות של חיילים לתשמישי קדושה חסדי נעמי גם מחלקת סידורים, תהילים וציציות. 

"לנחם"- ביקורי ניחומים למשפחות האבלות

חסדי נעמי הקימה את מיזם 'לנחם' עבור ביקורי תנחומים וחיזוק למשפחות האבלות מאסון השבת ב-07.20.23. צוות חסדי נעמי מגיע למשפחות האבלות עם מארזים מיוחדים, שתיה קלה ועוגות. במפגשים אלה הצוות נחשף לסיפורים אישיים מקרוב ולאנשים מיוחדים. 

המטרה העיקרית במיזם זה להיות לאוזן קשבת עבור המשפחות, לתמוך ולחזק. העמותה גם מלווה בעת הצורך את המשפחות שמבקשות בסיוע רב יותר. 

חסדי נעמי משתתפת בצער כל המשפחות האבלות ומייחלת לימים שקטים ובשורות טובות במהרה. 

מחבקים את תושבי הדרום והחיילים

חסדי נעמי פועלים בימים אלה על מנת לסייע לכל הנפגעים מהאסון שפקד את מדינת ישראל ביום שבת 07.10.23. העמותה מפעילה מספר פרויקטים עם מטרה אחת ברורה, לסייע ולחזק את משפחות הדרום והחיילים.

לסייע, לחזק, לנחם

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן