מבצע חורף חם של חסדי נעמי ממשיך בכל הכוח

פרויקט החורף של חסדי נעמי

עמותת "חסדי נעמי" מפעילה את פרויקט החורף שלה במסגרתו מגיעים מתנדבי וצוותים מהעמותה לבתיהם של קשישים נזקקים וניצולי שואה גלמודים כדי להביא להם מוצרי חימום כגון שמיכות, מעילים, ביגוד חם ורדיאטורים לחימום הבית והגוף.

אחת המתנדבות שהביאה לביתה של קשישה סל מזון, הבחינה כי בביתה של האישה אין תנור והיא מכסה את עצמה בשכבות של בגדים כדי להתחמם. כעבור מספר שעות הגיע צוות העמותה עם רכב והביאו לה במיוחד לבית רדיאטור, שמיכת פוך, ביגוד חם וכובע צמר עבור הקשישה.

מבצע חורף חם הוא יוזמה הומניטרית של ארגון חסדי נעמי שמטרתה לסייע לאוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית להתמודד עם קשיי הקור של החורף. הפרויקט המיוחד מתקיים מדי שנה בחודשי החורף הקרים ומתמקד במתן סיוע לקשישים נזקקים וניצולי שואה. השנה העמותה יזמה גם סיוע לחיילים עם ערכות חורף ייעודיות עבורם. 

ערכות החורך של חסדי נעמי סיוע כוללת מגוון של מוצרים ביניהם שמיכות כבש דו צדדיות, סוודרים, נעלי בית, כובעי צמר, גרביים ועוד. בנוסף לערכות חסדי נעמי נותנים לקשישים וניצולי שואה רדיאטורים בטוחים לשימוש. 

צוותים ומתנדבים של חסדי נעמי חילקו כבר עשרות אלפי מוצרים. אלפי חיילים, קשישים וניצולי שואה שמחו לקבל את הערכה ולהנות מהיחס החם של צוות חסדי נעמי.

כל המוצרים חדשים ונקנים מכספי תרומות במיוחד עבור פרויקט זה. המוצרים בערכות של חסדי נעמי  נארזים על ידי מתנדבים. עשרות מתנדבים הגיעו למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי על מנת לתרום מזמנם ולסייע באריזת הערכות. 

קבוצת מתנדבים מיוחדת שסייע באריזת הערכות הייתה מורכבת מניצולי שואה וקשישים. הם רצו להיות חלק מהעם והתגייס למען החיילים, לעזור במה שרק יכולים. חסדי נעמי דאגו להביא את כל הציוד אליהם ושם הם ארזו את הערכות הייעודיות לחיילים.  

הרב משה כהן, מנכ"ל ארגון חסדי נעמי, מסר: "בעיצומו של מבצע החורף, מדי יום אנו פוקדים בתים רבים בכל רחבי הארץ. יש מחסור חמור באמצעי חימום ובארוחות חמות, ובאמצעות המתנדבים והתורמים המסורים שלנו אנו מצליחים לשמח ולחמם לבבות מדי יום".

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן