התנדבות בתל אביב- מתנדבים בכיף

מידי שבוע המחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב מארח עשרות קבוצות ליום התנדבות משמעותי. התנדבות בתל אביב, בשכונת התקווה מספקת למתנדבים יום של עשיה ממלא. 


התנדבות לקבוצות

קצת על חסדי נעמי

חסדי נעמי הוקמה על-ידי הרב יוסף כהן לפני כ-40 שנים. יוסף נולד וגדל במשפחה קשת יום בדרום תל אביב. הוא מכיר את העוני מקרוב מאוד לכן ברגע שהייתה לו אפשרות לעזור לחלשים יוסף כהן יזם ועזר לכל מי שביקש.

כיום לעמותה מערך שלם של מתנדבים קבועים, 4 מרכזים לוגיסטיים ו45 נקודות חלוקה ברחבי הארץ.

מערך המתנדבים

מערך המתנדבים מונה מתנדבים קבועים וכמו כן מתנדבים המגיעים לסייע בעת הצורך. 
טווח הגילאים של המתנדבים רחב מאוד, מגילאים קטנים מאוד ועד מבוגרים מעל גיל 80.

המתנדבים מגיעים כקבוצות או כבודדים לנקודות החלוקה השונות ומסייעים במה שצריך. כל מתנדב מוערך מאוד ונותן את הלב כדי שלנתמכי העמותה יהיה את הסיוע הטוב ביותר.

התנדבות בתל אביב     

להתנדבות בתל אביב במחסן הלוגיסטי של העמותה מגיעות מידי יום קבוצות עובדים מהחברות הגדולות והמוכרות במשק. בין החברות שעובדיהם התנדבו, פייסבוק, eToro, עיריית תל אביב ועוד. 

במחסן הלוגיסטי בתל אביב אורזים סלי מזון לנתמכי העמותה ביניהם: ניצולי שואה, קשישים אלמנות, יתומים ומשפחות נזקקות. כל סל נארז עם המון תשומת לב ותוך הקפדה על הפרטים הקטנים. 

בין הפרטים בהם יש להתחשב בעת אריזת הסל, מיקום המוצרים על מנת לשמור על שלמותם, משקל ועוד. המתנדבים מקבלים פירוט והדרכה כיצד לארוז את סל המזון הטוב ביותר. בכל סוף יום יוצאים הארגזים לכיוון נקודות החלוקה ולבתיהם של הנתמכים. 

ההתנדבות בתל אביב מספקת ומגבשת. המילים החמות של המתנדבים לא מפסיקות להגיע. בין הביקורות:  "הגענו להתנדב בתל אביב אצל חסדי נעמי, היה יום מספק מאוד ומלא בעשיה." 

 

התנדבות בתל אביב

המחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי מארח מידי שבוע עשרות קבוצות של עובדים מהחברות הגדולות ביותר במשק. 

 

חסדי נעמי מודה לכל המתנדבים היקרים ומזמינה את כולם לקחת חלק בעשיה החשובה. 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן