חסדי נעמי מגבירה את הפעילות לקשישים בשיתוף עם שוטרי היס"מ ומפעילה מערך חירום לימי הקורונה "חסד בכל מצב" !

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים – אז כמה שווה וידאו?

אז לפני הכל קבלו את הסרטון המרגש של עוד שיתוף פעולה עם משטרת ישראל והפעם עם כוחות היס"מ שסייעו בחלוקת חבילות מזון לפסח עד לפתח בתי הקשישים והנזקקים.

ולפני שנמשיך עם המכתב המרגש שקיבלנו בימים אלו מנשיא המדינה על פעילות החירום של 'חסדי נעמי' בזמן הקורונה, הנה הקמפיין שלנו. שאנו זקוקים ממש לכל תרומה שלכם.

 

והנה עוד חיזוק שקיבלנו בימים אלו: מכתב מנשיא המדינה מר רובי ריבלין 

מכתב מנשיא המדינה
מכתב מנשיא המדינה

 

לערוץ היוטיוב של חסדי נעמי לחצו כאן – לעמוד הפייסבוק של חסדי נעמי לחצו כאן

ואי אפשר בלי כמה תמונות מרגשות ומחממות את הלב מפעילות הצוות הנפלא של חסדי נעמי בזמן הקורורנה. ובהמשך גם סרטוני וידאו מהפעילות בימים אלו.

 

 

בזמן שמרכזי הערים מתרוקנים בשל החשש מהידבקות בנגיף הקורונה, בחסדי נעמי מגבירים את הפעילות במתכונת חירום למען קשישים וניצולי שואה וכעת, נוספו גם הנזקקים שבבידוד.

משאיות הארגון, עמוסות חבילות מזון, מגיעות לכל מקום בארץ במטרה לסייע לנזקקים דווקא בצל המשבר המתמשך.

בשבוע שעבר יצאנו בשני מבצעים: "שוטרים טובים בדרך" בשיתוף מתנדבי היס"מ ו"מארזים הרמטיים", מעבר לחלוקה היגיינית ובטוחה לנוכח הקושי להגיע לקווי חלוקת המזון.

יעקב פרץ, נהג חסדי נעמי על מבצע "שוטרים טובים בדרך": "אנשים לא האמינו שאנחנו מגיעים גם למבודדי הקורונה ואמרו בחיים לא האמנו שתבואו אלינו גם בתקופה הזו גם במצב הזה" !

"חסדי נעמי פועלת ועושה את כל המאמצים האלה על אף ולמרות המשבר והמחלה ואנשים נרתעים מלהתקרב ולגעת ואף על פי כן, אנחנו ממשיכים ועושים למען עם ישראל".

ברחבת בית ספר למדעים ויהדות בחדרה, ממתינים עשרות שוטרי יס"מ מנשה. השוטרים שותפים למבצע החסד שלנו ומעמיסים את חבילות המזון בתוך ארגזי הציוד של הניידות, על מנת לעבור בית בית ולהקנות תחושת ביטחון ודאגה אמיתית לאזרח, המופתע לגלות שוטר אישי בדלת.

רס"מ אודי כפיר, מפקד צוות יס"מ מנשה: "עכשיו בגלל המצב והקורונה אנשים מבודדים, לכן הקדמנו את ההתגייסות שלנו למען הקהילה דרך חסדי נעמי וזאת על מנת לעזור לאנשים שלא יכולים להתנייד בחוץ, בגלל החוסר בתחבורה ציבורית והחשש, בעיקר בקרב אנשים מבוגרים".

"אנשים מאוד מופתעים לראות פתאום את שוטר היס"מ החזק והמרתיע נותן לקהילה ואת הצד האחר וזו בעצם המטרה שאנחנו לא שם רק בשביל לעצור פושעים, אלא גם בשביל לעזור ומעבר".

"זו תחושה אדירה של סיפוק לעזור לעם שלך במיוחד לפני החגים ובמיוחד בעת הזו".

משאית החסד שלנו יצאה גם היא בשבוע שעבר למבצע "מארזים הרמטיים" שהחל בערבה ובישובים החקלאיים, שם תרמו עשרות חקלאים במיוחד עבור חסדי נעמי מארזי ירקות ופירות נפלאים, שטופים וארוזים הרמטית.

המטרה היא כמובן לדאוג בראש ובראשונה, שאף קשיש או משפחה נזקקת לא יפגעו מההגבלות בהגעה לקווי חלוקת המזון. גם במידה ולא נוכל להפעיל יותר את התחנות הקבועות שלנו, נוכל, בצורה זו, לדאוג לאספקה טריה של פירות וירקות עד הבית בזכות חקלאים של חסד אמת ♥

 

נודה מאוד על כל עזרה בהשגת ערכות חירום לקשישים וניצולי שואה לחלוקה בחינם לצד סלי המזון, חליפות מגן לצוות חסדי נעמי, מסיכות ואלכוג'ל. המוקד שלנו פתוח כרגיל בכל יום מ8 בבוקר עד 22 בלילה בטל' 03-6777777

 לתרומות סלי מזון לניצולי שואה, קשישים וחולים בבידוד>>> http://bit.ly/Chasdei-Naomi

 

עם ישראל לב אחד ! אנחנו מודים לכולם ומתפללים לבריאותכם האיתנה ! חסד בכל מצב !

 חסדי נעמי

 

 

מנהלת מערך החירום והמתנדבים של חסדי נעמי תשובה כברה 3> מחבקת ניצולת שואה מבית שמש. התמונה באדיבות Reuters.

 

 

 

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן