חסדי נעמי במיזם חדש: ארוחות שבת מוכנות למשפחות חולים קשים

אוכל מוכן למשפחות חולים קשים

בארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי' יוזמים פרויקט חדש עם פתיחתה של השנה החדשה. ארוחות מוכנות לשבת עבור משפחות של חולים קשים. 

במיזם החדש של "חסדי נעמי", מסייעים למשפחות של חולים קשה בצורה ייחודית. בכל שבת, מספקים ארוחות שבת מוכנות למשפחות שנמצאות במצב הקשה. כשההורים חולים ואחד מהם מאושפז, הבית לא תמיד מתפקד בצורה רגילה. חסדי נעמי רוצים לנסות ולסייע למשפחה שנמצאת במצב רגיש זה. העמותה דואגת לארוחות שבת מוכנות, כך שהם יוכלו ליהנות מארוחת שבת מיוחדת גם במצבים הקשים.

הרב יוסף כהן, יו"ר  עמותת "חסדי נעמי" מספר: "לצערי נתקלתי במשפחתנו הקרובה במספר מקרים של חולים במחלה הקשה, ה' ירחם ונוכחתי לראות שבעוד אחד ההורים מאושפז, הבית לא מתפקד והדבר ניכר במיוחד בשבתות, כין ארוחות שבת מבושלות ומסודרות לכל בני הבית. החלטתי לקחת על עצמי את העניין הזה. אני קונה אוכל מוכן ומחלק בעצמי למשפחות הזקוקות לכך ביום שישי. אי אפשר לתאר את עיניהם הבורקות של הילדים כשהם רואים את הקרטונים עם כל סעודות השבת . המראה הזה שווה כל מאמץ." 

יו"ר העמותה הוסיף שלצערו הרב מידי שבוע נוספות משפחות נוספות הזקוקות לסיוע זה. 

 

בתקופה זו, חג כיפור, ניתנת האפשרות לתרום כפדיון כפרות עבור המיזם החשוב. משפחות רבות המלוות את היקרים להם בחולי  ומתמודדת עם מצב קשה יסמכו לקבל אוכל מוכן לשבת. 

אם ברצונכם לתרום ולסייע, ניתן לעשות זאת בקלות. מוקד התרומות פתוח 24 שעות ביממה ואפשר לתרום פדיון כפרות גם ביום כיפור. ניתן לתרום עבור מזון למשפחות נזקקות או עבור המיזם המיוחד "שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא".  לעוד פרטים ולתרומות ניתן לחייג במספר הטלפון: 1800-677-777.

בזמן זה שבו בני ישראל רוצים לתרום ולסייע, נזכה לראות תמיכה מיוחדת למיזם החשוב והמיוחד הזה. 

חסדי נעמי מאחלים שנה טובה ושפע של בריאות

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן