חסדי נעמי נערכת לקראת חג שבועות תשפ"ד

פרויקט שבועות תשפד

השנה, ממשיכה העמותה במסורת של שנים קודמות ומכינה את עצמה לאריזה וחלוקה של אלפי סלי מזון ממוצרי חלב למשפחות הזקוקות לכך. מתנדבים רבים צפויים להגיע למרכזי האריזה על מנת לסייע באריזת סלים עמוסים במגוון מוצרי חלב טריים ואיכותיים. חסדי נעמי יחלקו סלי מזון אלה למשפחות קשות יום, קשישים וניצולי שואה נזקקים. 

אריזות לשבועות תשפ"ד

האריזה של סלי המזון הייחודיים לרגל חג שבועות תשפ"ד היא משימה לוגיסטית מורכבת הדורשת ארגון והשקעת מאמצים רבים. עמותת חסדי נעמי קונה מחברות שונות במשק מוצרי חלב איכותיים שמגיעים למחסני האריזה של העמותה. 

מוצרי החלב הטריים נשמרים במקררים גדולים במחסני האריזה. לאחר איסופם, הם נארזים בקפידה בתיקי קירור מיוחדים כדי לשמור על טריותם לכל אורך תהליך החלוקה. המתנדבים שמגיעים לאריזות שלי מזון מקבלים הוראות מדויקות לאריזת המוצרים, על מנת שלא ימעכו או יהרסו במהלך האריזה. 

המתנדבים הרבים, כולל תלמידים, חיילים משוחררים, תיירים וכד' שצפויים להגיע למרכזי האריזה יעבדו במהירות אך בקפדנות כדי לוודא שמוצרי החלב יישארו טריים ולא יתקלקלו. סלי המזון של שבועות כוללים מגוון עשיר של מוצרי חלב – חלב, גבינות, יוגורטים, כמובן עוגת גבינה ועוד מגוון מוצרים.  

חלוקת שבועות תשפ"ד

לאחר אריזת סלי המזון, הם יוצאים לחלוקה עבור נתמכי העמותה. סלי המזון הארוזים מועמסים על משאיות קירור כדי לשמור על שרשרת הקור לאורך כל הדרך.

לחסדי נעמי ישנן מספר אפשרויות של חלוקת סלי המזון. אחת מהן, צוותים של חסדי נעמי מגיעים עד לבתיהם של קשישים וניצולי שואה מרותקי בית שקשה להם לצאת מהבית, ומוסרים את הסלים ישירות לידיהם החמות. זהו מפגש מרגש בו מתנדבי העמותה נוכחים לראות מקרוב את שמחתם של הזקנים על מוצרי החלב האיכותיים והטריים. הם מקדישים זמן למפגש ושיחה עם קשישים וניצולי שואה שמחים בכל פעם מחדש לראות את צוות העמותה בפתח ביתם.

 

חסדי נעמי גם מקיימת ימי חלוקה מרוכזים בקרבת בתי דיור מוגנים וקהילות של ניצולי שואה וקשישים. ימי חלוקה אלה נועדו על מנת להעניק לקשישים וניצולי שואה את האפשרות לקבל סל מזון עם מוצרי חלב טריים ואיכותיים בצורה נגישה ונוחה. 

בנוסף, לחסדי נעמי נקודות חלוקה ברחבי הארץ. לנקודות חלוקה אלה העמותה שולחת במשאיות קירור את סלי המזון עם מוצרי החלב. לשם מוזמנים להגיע משפחות נתמכות העמותה ולקחת סל מזון ייעודי לחש שבועות תשפ"ד. 

גיוס המונים לשבועות תשפד

אתם מוזמנים להצטרף למפעל הענק והמרגש של חלוקת אלפי סלי המזון לקראת חג השבועות. בתרומה צנועה, תוכלו לתרום משמעותית להצלחת הפרויקט ולסייע לעמותה להגיע ליותר משפחות, ניצולי שואה וקשישים נזקקים ברחבי הארץ. כל תרומה, בכסף או בהתנדבות, תתקבל בברכה ובזרועות פתוחות על ידי צוות חסדי נעמי. התרומות משמשות לרכישת מוצרי החלב האיכותיים. נוכל לכבד את חג השבועות ולהפיץ אהבה וחמלה לכל רחבי הארץ. 

לתמיכה ותרומות לפרויקט שבועות כנסו לאתר גיוסים לקהילה

לפרטים להתנדבות השאירו פרטים כאן

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
מתחילים את השנה עם תיקמלא
הסעות חינם לקשישים וניצולי שואה
כריך לכל תלמיד
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
דילוג לתוכן