לראשונה בישראל: מחלקה משפטית – לטובת מעוטי יכולת

חסדי נעמי ורשימת אמונה במקצוע הקימו מיזם משותף שיעניק סיוע משפטי למשפחות הנזקקות ליעוץ משפטי מול הרשויות

הרב יוסף כהן, יו"ר ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי" ועו"ד יוסף ויצמן העומד בראש רשימת "אמונה במקצוע" יחד עם עורכי הדין מנחם מושקוביץ ושלמה לינצר, סיכמו על הקמת מחלקה משפטית לטובת מעוטי יכולת.
במסגרת המיזם החדשני יוכלו עשרות משפחות נזקקות שיופנו ע"י חסדי נעמי, לקבל יעוץ משפטי, ליווי ויצוג בבתי משפט, ללא תמורה כלל!

בטקס החתימה על פתיחת המיזם, הביע הרב יוסף כהן את תודתו הנרגשת:
" היום, אנו מצרפים לעשרים אלף המתנדבים שלנו, הפרוסים בכל רחבי הארץ, עשרות מתנדבים חדשים, אך הפעם מדובר בעורכי דין!
אני מעריך ומוקיר את הסכמתכם להקדיש מזמנכם ומהכלים המקצועיים שלכם לטובת אנשים שאין להם. זה לא מובן מאליו וזה מעורר הערכה. לאורך השנים נתקלנו במקרים רבים מאד של משפחות המסובכות עם הרשויות השונות ומול הוצאה לפועל ואין בידם אפשרות לשכור עו"ד שייצג אותם ויחלץ אותם מן המיצר, אנו בטוחים כי המיזם הזה יסייע לעשרות משפחות מידי שנה להיחלץ ולפתוח פרק חדש".

עו"ד יוסף ויצמן, ביקש להודות לחסדי נעמי על הזכות שנפלה בחלקם לשתף פעולה עם ארגון חסד כה גדול והביע התרגשות רבה משיתוף הפעולה. "לא הופתעתי מההיענות המהירה של עשרות עורכי דין למיזם החסד הזה בתוך שעות ספורות, מדובר באנשים איכותיים וערכיים שלצד מיומנותם הינם בעלי לב רחב ורוח נדיבה ועל כך תודתי הרבה". עו"ד ויצמן ביקש להודות גם לעו"ד מנחם מושקוביץ ועו"ד שלמה לינצר מראשי רשימת אמונה במקצוע שנכחו גם הם באירוע ונרתמו בחפץ לב לעשייה הברוכה.

 

 

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן