חלומות של ילדים על חזרה ללימודים – לא חוזרים בלי תיקים מלאים

שנת הלימודים הסתיימה ✍ ולילדים רבים גם השנה לא יהיו ילקוטים וציוד חזרה לבית הספר! 😟

המציאות הכואבת שגם עכשיו בשנת 2020 יש ילדים רבים שלא יהיה להם ילקוט עם כלי הכתיבה וכל הציוד הדרוש לבית הספר! אנא תרמו ונעזור להם! שלא יחסר לאף ילד: bit.ly/BackSchool2020

צפו בעדות אישית של אמא

לתרומה כנסו לקמפיין גיוס המונים באתר גיוסים לקהילה

צפו בעמירן דביר שיצא במיוחד כדי להקדיש לילדי ישראל סרטון כדי שישובו לבית הספר עם חיוך על הפנים 👧👶 

כמדי שנה יככבו הדמויות האהובות על הילדים כמו באטמן, ספיידרמן, באקוגן ושלל המותגים השונים. אך נראה שיש קול גדול שהוא דומם ואינו נשמע.

בעוד שבועות מספר יחזרו ילדי ישראל לבתי הספר. עם פתיחת שנת הלימודים, כמעט כל ילד מכיר את ההתרגשות הגדולה בעת רכישת הציוד ללימודים בבית הספר. כמדי שנה יככבו הדמויות האהובות על הילדים כמו באטמן, ספיידרמן או באקוגן על שלל מותגים ומוצרי צריכה. מתיקי גב (ילקוטים), דרך קלמרים ועפרונות ועד קלסרים ויומני שנה עם חתימות של מפורסמים, כולם תוצר לוואי לשוק המשגשג של התוכניות והסרטים בערוצים השונים.

אמנם, ילדים רבים מפעילים מכבשי לחצים על הוריהם על מנת שיקנו להם את הציוד הכי יוקרתי, פעמים רבות עקב לחץ חברתי והרצון להרשים את ילדי הכיתה. וההורים מצידם, נכנעים לתכתיבי החברה החומרנית ומשלמים מאות ואלפי שקלים עבור הפריטים היקרים והנוצצים ביותר.

אך נראה כי קולו של הרוב הדומם אינו נשמע. קולם של ילדים רבים במדינתנו הקטנה, שחולמים בלילה רק על השלמת הציוד המינימאלי ההכרחי כדי ללמוד, נאלם ונעלם מאוזניהם של רבים. לאותם ילדים לא שמורה הפריווילגיה להתלבט האם לקנות יומן של מפורסם כזה או מפורסם אחר, הם יכולים רק לחלום על כך, במקרה הטוב.
אותו ילד יכול להיות הבן של השכן, או חבר של הילד מהכיתה והוא זקוק לעזרתך. הוא רוצה ללמוד, יש לו מוטיבציה להגיע רחוק ולהשפיע על עתיד החברה אבל להוריו אין אפילו כסף לרכישת מחברות וקלסרים, פשוטים ככל שיהיו.

עמותת חסדי נעמי מסייעת לילדים אלו בחלוקת ציוד (חדש בלבד) לקראת שנת הלימודים וגם אתה יכול לקחת בכך חלק. בזכותך, עוד תלמיד בישראל ירגיש כשווה בין שווים.

תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן