"חסדי נעמי" ו"עזר מציון" למען ניצולי שואה לקראת חג השבועות

שילוב ידיים חסר תקדים בין שני ארגוני החסד הגדולים ביותר
עמותת "חסדי נעמי" ועמותת "עזר מציון" החליטו על שיתוף פעולה למען ניצולי השואה בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה חילקו העמותות מוצרי חלב לקראת חג השבועות למאות ניצולי שואה.

שיתוף הפעולה הנוכחי הינו צעד ראשון בסדרת מהלכים משותפים בין שתי העמותות שמבקשות לשלב ידיים לכדי מאמץ משותף במטרה להיטיב עם ניצולי השואה. בסלי מוצרי החלב שקיבלו ניצולי השואה – מוצרים בשווי מאות שקלים בהם עוגות, שוקולדים, מעדנים ועוד.

לדברי הרב יוסף כהן יו"ר "חסדי נעמי" להבדיל מחלוקת המזון השוטפת של "חסדי נעמי" שמיועדת להישרדות, חג השבועות מהווה הזדמנות לחלוקת מזון שממתיק ומעניק את היותר מהמינימום. "מדובר על מוצרים שהנזקקים אינם יכולים להרשות לעצמם במהלך השנה. אין עין שתשאר יבשה למראה הקשישים הללו שמודים בהתלהבות על סלי המזון שמגיעים אליהם.
אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה עם עמותת "עזר מציון" שמבצעת חסדים רבים ונמצאת בחוד החנית למען הנזקקים הסיעודיים בישראל. היכרותי עם הרב חנניה צ'ולק, יו"ר ומייסד עמותת "עזר מציון", הינה ארוכת שנים ושיתופי פעולה מסוג זה מיטיבים עם כל מי שזקוק לסיוע העמותות".

לדברי הרב חנניה צ'ולק , יו"ר עזר מציון "חלוקת מוצרי החלב לניצולי השואה הינה מהלך ראשון במסגרת רצון רחב יותר של שתי העמותות לבצע שיתופי פעולה "אנחנו מכירים את הניצולים מקרוב ויודעים שפעילות שכזו תשמח את ליבם. ההיכרות שלנו עם נצרכים רבים וסיעודיים לצד היכולות הלוגיסטיות של חסדי נעמי ושלנו מתעצמות יחדיו ומעניקות לנו יכולת פעולה רחבה ומבורכת. אני מברך את הרב יוסף כהן ובטוח שנוכל יחדיו לעשות עוד חסדים עבור מי שזקוק להם"

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן