שגריר טיוואן בישראל תרם תרומה נכבדה לחלוקת ילקוטים לקראת פתיחת שנת הלימודים


השגריר ביקר במרכז הלוגיסטי בתל אביב והביע התרגשות רבה מאריזת הילקוטים ע"י מתנדבים
שגריר טיוואן בישראל הגיע לביקור ב"חסדי נעמי" בתל אביב שם התרגש למראה משפחות מתנדבים שהגיעו יחד עם ילדיהם כדי לארוז אלפי ילקוטים ומכשירי כתיבה הנמסרים למשפחות נזקקות לקראת פתיחת שנת הלימודים.

השגריר שהגיע יחד עם מזכ"ל דגל התורה הרב יעקב אשר ועו"ד הראל נווה, המקורב לגורמי ממשל בטיוואן, קיבל הסבר על פועלה ופעילותה של חסדי נעמי ב30 שנות קיומה והביע בדבריו התפעלות ממעשי הצדקה והחסד. השגריר היה נרגש במיוחד והסביר כי גדל כילד בבית עני והוא חש על בשרו מהו מחסור.

"אני שמח להעניק בשם ממשלת טיוואן תרומה לארגון כה חשוב שעושה למען כלל האוכלוסיות בישראל".
הרב יעקב אשר הודה בדבריו לשגריר הטיוואני על ההחלטה להפנות השנה את התרומה לחסדי נעמי ארגון שמעניק סיוע לאלפי יתומים ואלמנות בכל שנה.

הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי הודה בהתרגשות רבה לממשלת טיוואן על התרומה שאיפשרה לחלק אלפי ילקוטים ומכשירי כתיבה לתלמידי ממשפחות מצוקה.

"לפני כל חג או פתיחת שנת לימודים כשנראה לי שהפעם לא נוכל לעמוד בנטל, הקב"ה מזמן בכל פעם בדרך פלאית אחרת את התרומה הנדרשת כדי שהחלוקה תתבצע ועוד אלפי ילדים יוכלו לחייך. אני מבקש להודות באמצעותך", פנה הרב כהן אל השגריר הנרגש, "לממשלת טיוואן ולהעביר להם את אלפי התודות של הילדים המאושרים".
כמו"כ הודה הרב כהן לעורך הדין הראל נווה ולרב יעקב אשר.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן