נחנך המרכז הלוגיסטי החדש של חסדי נעמי בתל אביב

ימים ספורים לפני חג הפסח ובעיצומן של ההכנות, התכנסו נציגי ציבור, רבנים, אמנים, אישי תקשורת ובכירים נוספים, יחד עם הנהלת "חסדי נעמי" פעילים ומתנדבים לקביעת מזוזה וחנוכת המרכז הלוגיסטי החדש של "חסדי נעמי" בתל אביב.

המרכז ממוקם בדרום תל אביב ומצטרף לחמשת הנוספים הפזורים ברחבי הארץ, ול-40 נקודות חלוקה באמצעותם מועברות מידי שבוע מאות טונות של מזון לאלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ.

המרכז החדש יאפשר קליטה ומיון של עוד עשרות טונות סחורה בשבוע וחלוקתם במהירות לאלפי משפחות בכל אזור המרכז.

האורחים הרבים שהגיעו התפעלו מכמויות המזון האדירות, מהחיילים המתנדבים שהיו באותה עת במקום ועסקו באריזת אלפי סלי מזון וביקשו לסייע אף הם.

כך מצאו את עצמם זה לצד זה, הזמרים ישי לפידות וישראל פרנס, חבר הכנסת מוטי יוגב,  השחקן יהודה ברקן, איש התקשורת שלומי גולדברג (ערוץ 1), חגי חריף (גלי צה"ל), ישראל פריד (גלי ישראל), אריאל ברמן (קול חי) ועוד כתבים, בלוגרים, כתבי שטח ואנשי תקשורת אורזים חבילות מזון לצד חיילים מאגף התכנון של צה"ל.

רבה הראשי של תל אביב הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א התכבד בקביעת המזוזה בפתחו של המרכז. בדברי הברכה שנשא לאחר מכן, עמד הגרי"מ לאו על העובדה המעניינת כי ההלכה הראשונה בהלכות פסח הינה להפריש מעות חיטין עבור העניים.

"זו ההכנה הנעלה ביותר לקראת חג הפסח", הוסיף הרב והרעיף דברי שבח על מייסד חסדי נעמי הרב יוסף כהן ועל עשרים אלף המתנדבים מכל שכבות הציבור.

"כשנאמר בהגדה בליל הסדר "כל דכפין ייתי ויכול", אפשר לדעת שיש אכן כיסוי לדברים  בחסדי נעמי", חתם הרב לאו.

חה"כ מוטי יוגב, קבע בהתרגשות את המזוזה השנייה במקום והביע את התפעלותו מההיקף האדיר של החסד המתבצע במקום.

הוא בירך את חסדי נעמי והרב יוסף כהן העומד בראשו על כך שמאפשרים לאלפים רבים של משפחות לחוג פסח גם כשר וגם שמח.

סגן ראש עיריית תל אביב הרב נתן אלנתן קבע מזוזה אף הוא, ובירך בחום את פעילותם של אנשי חסדי נעמי ואת הברכה שהם יביאו לעיר.

הרב יוסף כהן הודה  לקהל הרב שנאספו ובאו וסיפר כי עבורו זהו יום של רגשות מעורבים, מצד אחד שמחה על ההתפתחות הברוכה ועל כך שעלה בידו לפתוח מרכז לוגיסטי שישי ענק, אך מצד שני, אמר הרב כהן, יש בכך עצב רב היות והצרכים הולכים ומתגברים ואנחנו לא מצליחים לעמוד בקצב הפניות.

העיניים דומעות והלב נקרע כשאין לנו ברירה ולעיתים אין לנו אפשרות להיענות לכל הפניות, לקראת פסח השנה , אנו מקבלים גל פניות שלא זכור כמותו. תגברנו את הסיוע בעוד אלפי חבילות מזון, אך מסתבר שגם זה אינו מספיק.

"זכות גדולה היא לכל מי שמסייע לנו, הן למתנדבים היקרים שבאים לארוז והן לאלו שמרימים טלפון ותורמים, כל אחד כזה מאפשר לנו לתת לעוד משפחה לחוג את הפסח".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן