חה"כ הרב אריה דרעי: משרד הרווחה זה כאן

הרב אריה דרעי ביקר במרכזי החסד של עמותת "חסדי נעמי" . "במצב הכלכלי השורר במדינה זכינו שיש עמותה כמו "חסדי נעמי" הדואגת לכל הנזקקים, חסדי נעמי הם משרד הרווחה האמיתי כאן במדינה".

ביקור רב רושם נערך במפעלי החסד של עמותת "חסדי נעמי" בעיר בני ברק,כאשר יו"ר סיעת ש"ס הרב אריה דרעי קיבל סקירה מקיפה על פעולותיה של העמותה ע"י מייסד העמותה הרב יוסף כהן.

הרב דרעי קיבל מידע חשוב על היקף הפעילות וכמות המשפחות הניתמכות הן במצרכי מזון והן בכסף ע"י חסדי נעמי.

התרגשות רבה ניכרה על פניו של הרב אריה דרעי כאשר בחנות הבגדים "חסד נטו" של "חסדי נעמי" הוצגו בפניו מיטב הבגדים וההנעלה אשר ניתנים חינם ליתומים לפני חגים ושמחות ואף השימוש באולמות "ארמונות חן".

לביקורו נילוו חברי סיעת ש"ס מהעיר בני ברק אשר ציינו בפניו כיצד "חסדי נעמי"עומדת לימינם ומסייעת רבות עבור ציבור קשה יום שאין בידי העיריה יכולת לעזור.כמו"כ "חסדי נעמי" הציגה בפני הרב דרעי את כמות הפירות והירקות ומוצרי המזון אשר מקבלות המשפחות הניזקקות כאשר המתנדבים הקיפו את הרב דרעי בחום רב ,הרב דרעי נשק לראשו של יו"ר העמותה הרב יוסף ואמר "עמותת חסדי נעמי הם משרד הרווחה האמיתי כאן במדינה".

סיום הביקור נערך באולם  ארמונות חן שם גם הגיע הרב הגאון הרב בעדני שליט"א ונשא דברים בפני כל סיעת ש"ס ובראשם הרב דרעי.במעמד זה הודו כל הנוכחים לעמותת "חסדי נעמי" על האירוח ועל עזרתה התמידית לתושבי העיר.

חהכ הרב אריה דרעי בביקור בחסדי נעמי (2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן